اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

افزایش سطح رفاه کارمندان چهارمحال و بختیاری ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید با برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم سطح رفاه کارکنان دولت در این استان افزایش یابد.

افزایش سطح رفاه کارمندان چهارمحال و بختیاری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی بعدازظهر امروز در جمع کارکنان استانداری چهارمحال و بختیاری و فرمانداری شهرستان شهرکرد با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات لازم در راستای افزایش رفاه کارمندان در این استان اظهار داشت: سطح زندگی و معیشتی کارمندان دولت در این استان باید به یک حد مطلوب و قابل قبول برسد.

عنابستانی افزود: در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده و برنامه‎ریزی‌هایی برای رسیدن سریع‌تر به این هدف پیش‌بینی شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت برگزاری نشست‌های مسئولان با کارکنان زیرمجموعه در دستگاه‌های مختلف تاکید و تصریح کرد: برگزاری چنین نشست‌هایی به مناسبت‎های مختلف تقویت روحیه کارمندان، افزایش همبستگی و انگیزه‌های کاری برای خدمت باکیفیت‌تر و بیشتر به مردم می‌شود. 

وی در ادامه به خدمات گسترده دولت‌های نهم و دهم برای کشور در نقاط مختلف اشاره کرد و افزود: در دوران دولت عدالت‌محور بسیاری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های کشور در راستای بسط و گسترش عدالت بین مناطق مختلف توجه و به کار گرفته شد و ما شاهد اجرای عدالت و افزایش خدمات در بخش‌ها و مناطق مختلف کشور هستیم.

عنابستانی خدمتگزاری بی‌منت را از مهم‌ترین ویژگی‌های دولت‌های نهم و دهم عنوان کرد و گفت: تنها با یک روحیه جهادی و بسیجی و خدمتگزاری بی‌منت می‌توان در این سطح و کیفیت به مردم در اقصی نقاط کشور خدمت‌رسانی کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به الگو شدن ایران اسلامی در جهان اشاره و تصریح کرد: ایران اسلامی بعد از گذشت 33 سال از عمر خود به الگوی موفق و والایی برای ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان تبدیل شده است و توانسته الگوی حکومتی مناسبی را ارائه دهد.

عنابستانی ادامه داد: ارائه الگوی حکومتی مبتنی بر معنویت و ارزش‌های الهی و تکیه بر مردم الگویی است که بر طبق آن توانسته 33 سال مقتدرانه در نظام‌ بین‌الملل به حیات خود ادامه داده و آن را به سایر جوامع نیز صادر کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول