اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار

13 طرح برق‌رسانی در شهرستان انار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان 13 طرح برق‌رسانی در شهرستان انار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

13 طرح برق‌رسانی در شهرستان انار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار انار و امام جمعه امین‌شهر و تنی چند از مسئولان 13 طرح برق‌رسانی در شهرستان انار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرارگرفت.

طرح تأمین برق متقاضیان فاقد شبکه با 757 متر شبکه فشار ضعیف، تأمین برق موتور پمپ کشاورزی با 5 هزار و 518 متر شبکه فشار متوسط و نصب پنج دستگاه ترانس، دومداره کردن فیدر مینودشت با 900 متر شبکه فشار متوسط، جابه‌جایی ترانس خیابان دادگاه قدیم برای رفع افت ولتاژ با نصب یک دستگاه ترانس و تأمین روشنایی معابر خیابان پشت قلعه و حافظ با 600 متر شبکه فشار ضعیف و نصب 19دستگاه چراغ لاک‌پشتی از جمله این طرح‌ها است.

همچنین طرح تأمین برق مجتمع بهداشتی دهستان بیاض، تامین روشنایی معابر بیاض، حسین‌آباد و گلشن انار با 150 دستگاه، جمع‌آوری شبکه از باغ‌های روستای ده‌رییس با 240 متر شبکه فشار متوسط، تأمین روشنایی معابر بلوار آزادگان و خیابان پشت‌قلعه با نصب 40 دستگاه، تامین برق کارخانه پلاستیک با نصب ترانس، تامین برق پمپ بنزین جاده شهربابک و تأمین برق واحدهای صنعتی انار از دیگر طرح‌های افتتاحی بود.

مجید اعتمادی فرماندار انار در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: خدمت به جامعه که مورد توجه دولت شهیدان رجایی و باهنر است را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم زیرا این شهیدان الگوی مدیریت اسلامی و ولایت‌مداری در جمهوری اسلامی بودند.

وی افزود: این دو شهید الگوی ساده‌زیستی و شجاعت بودند و مسئولان باید شاخص‌های آنها را در جامعه رواج و سرلوحه کارهای مدیریتی خود قرار دهند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول