اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان:

18 طرح ورزشی گیلان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: در هفته دولت امسال 18 طرح ورزشی استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

18 طرح ورزشی گیلان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی در مراسم تجلیل از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان  با اشاره به افتتاح پروژه‌های هفته دولت امسال، اظهار کرد: امسال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت 18 طرح ورزشی عمرانی با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افتتاح این پروژه‌ها را حرکت بزرگی در ایجاد سرانه فضاهای ورزشی عنوان کرد و گفت: در چند ماه گذشته کارهای بزرگی برای ایجاد زیرساخت‌ها و سرانه فضای ورزشی در گیلان از جمله آغاز اجرای شش زمین چمن مصنوعی و پروژه‌های سالن ورزشی باستانی انجام شده است.

این مسئول با اشاره به حرکت و پویایی طرح‌های نیمه تمام و اجرای پروژه‌های جدید عمرانی اذعان کرد: با افتتاح این طرح‌ها تا پایان امسال جوانان گیلانی می‌توانند به راحتی از اماکن ورزشی استفاده کنند.

وی برپایی نمایشگاه قرآن بخش جوان، برگزاری بیش از 100 مسابقه ورزشی کارکنان و هفته دولت، اختتامیه بازی‌های بومی و محلی جام رمضان، نشست با روسای اداره‌های شهرستان‌ها، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و پیشکسوتان ورزشی، دیدار و تجلیل از کارکنان اداره کل را از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در هفته دولت امسال ذکر کرد.

بابایی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی در جامعه خاطرنشان کرد: کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی باید در اولویت کاری کارکنان اداره کل ورزش وجوانان گیلان باشد.

وی درباره واگذاری اماکن ورزشی به صورت ترک تشریفات به هیئت‌های ورزشی یادآور شد: تدبیری اتخاذ شده که بخشی از درآمدهای اماکن ورزشی به کارکنان اداره کل برگردد تا از این راه بتوانیم هزینه‌ها را کاهش دهیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول