اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا با حضور مسئولان ملی و استانی در مازندران

10 هزار واحد مسکن با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: پروژه 10 هزار واحدی مسکن مهر مازندران فردا با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی بهره‌برداری می‌شود.

10 هزار واحد مسکن با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فردا با حضور رحیمی معاون اول رئیس جمهور، پروژه بیش از 10 هزار واحدی مسکن مهر مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

سید حمید حسینی سخنگوی اداره کل راه و شهرسازی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اعلام این خبر بیان داشت: فردا با حضور رحیمی معاون اول رئیس جمهور پروژه 10 هزار واحدی مسکن مهر مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اعلام اینکه مراسم افتتاح این پروژه با حضور معاون اول رئیس جمهور به صورت نمادین در پروژه مسکن مهر امید در منطقه اوشیب شهرستان بابل برگزار می‌شود از حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار مازندران، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان ارشد استانی و شهرستانی خبر داد.

سخنگوی اداره کل راه و شهرسازی مازندران در پایان گفت: در این مراسم به نمایندگی از نمایندگان مازندران، نیاز‌آذری نماینده مردم بابل در مجلس و روحانی امام جمعه مردم بابل سخنرانی می‌کنند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول