اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان خبر داد

افتتاح 90 پروژه شهری و روستایی برق در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: به مناسبت هفته دولت بیش از 90 پروژه شهری و روستایی در این استان افتتاح شده است.

افتتاح 90 پروژه شهری و روستایی برق در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عادل کاظمی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‎های شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اظهار داشت: پروژه‎های شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اعتباری بالغ بر 94 هزار و 138 میلیون ریال افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 90 پروژه برق در سطح مناطق شهری و روستایی استان زنجان افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها به میمنت هفته دولت و با اعتباری بالغ بر 51 هزار و 33 میلیون ریال راه‌ اندازی و احداث شده‏اند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه از سوم خردادماه سال جاری تا هفته دولت به 129 حلقه چاه کشاورزی برق‎رسانی شده، تصریح کرد: تامین پست‎های پروژه‌های بزرگ مسکن مهر رضوان و ایلیا به تعداد 18 دستگاه از دیگر اقدامات شرکت توزیع برق استان زنجان در سال جاری به شمار می‏رود.

این مسئول یادآور شد: پست‎های پدمانتد پروژه‌های بزرگ مسکن مهر رضوان و ایلیا با اعتباری بالغ بر 6 هزار و 800 میلیون ریال احداث شده است.

کاظمی به اصلاح و ساماندهی شبکه‌های توزیع برق شهر ارمغان‌خانه و کابلی کردن آن نیز اشاره کرد و افزود: این امر با هدف تامین برق مطمئن و پایدار به طول 2 هزار و 750 متر انجام شده که میزان اعتبار آن 3 هزار و 600 میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه اصلاح و ساماندهی شبکه 20 کیلو ولت فشار متوسط و فشار ضعیف شهر صائین قلعه نیز در سال جاری اجرا شده، ادامه داد: ساماندهی این شبکه به طول 3 هزار و 70 متر و با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 440 میلیون ریال انجام شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان همچنین در زمینه کاهش تلفات انرژی برق در مناطق شهری زنجان ابراز داشت: کابل خود نگهدار به طول 11 هزار و 500 متر و با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 875 میلیون ریال جایگزین سیم‎های مسی شده است.

این مسئول در زمینه تامین برق فازهای پنج و شش شهرک گلشهر کاظمیه خاطرنشان کرد: حجم شبکه احداث شده در فاز شش شهرک گلشهر کاظمیه بستر لازم برای تامین برق یک هزار و 50 قطعه مسکونی را فراهم کرده است.

کاظمی با اشاره به اینکه حجم شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی در فاز شش شهرک گلشهر کاظمیه زنجان 401 متر است، اضافه کرد: حجم شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی نیز 7 هزار و 520 متر اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع یک دستگاه پست برق با قدرت 315 کاوا در فاز شش شهرک گلشهر کاظمیه زنجان احداث می‎شود، تصریح کرد: اعتبار برآورد شده احداث این پست 6 هزار میلیون ریال است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه شبکه احداث شده در فاز پنج شهرک گلشهر کاظمیه نیز با اعتباری بالغ بر 8 هزار میلیون ریال به بهره‎برداری می‎رسد، عنوان کرد: دو دستگاه پست برق با قدرت 400 کاوا در فاز پنجم این شهرک احداث شده است.

این مسئول ادامه داد: احداث دو دستگاه پست برق در فاز پنج شهرک گلشهر کاظمیه زمینه لازم برای تامین برق 821 قطعه مسکونی را در این شهرک ایجاد کرده است.

کاظمی میزان شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی پست‎های احداث شده در فاز پنج شهرک گلشهر کاظمیه را 3 هزار و 561 متر اعلام کرد و گفت: حجم شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی نیز 9 هزار و 29 متر است.

وی به راه‌اندازی کامل سیستم GIS  شبکه فشار متوسط استان زنجان با قابلیت‎های نرم‎افزاری متنوع اشاره کرد و یادآور شد: قابلیت‏های نرم‎افزاری این سیستم شامل ردیابی مسیر تغذیه، انجام مطالعات رشد بار، ردیابی و مسیریابی بهینه در محیط مجازی و... می‎شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در زمینه پیاده‎سازی فناوری نوین AVL اذعان داشت: آگاهی از وضعیت دقیق عملکرد همه خودروها، سرعت بخشیدن به عملیات عیب‌‎یابی و کاهش زمان خاموشی با مدیریت بهینه ناوگان و کنترل و نظارت بر ناوگان از جمله کنترل سرعت، کارت سلامت و وضعیت بیمه از جمله مزایای این فناوری است.

وی ارتقای کیفیت برق، تاسیسات و خدمات را از جمله اهداف شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برشمرد و متذکر شد: تبدیل شرکت توزیع نیروی برق استان به یک شرکت دانش‌بنیان از دیگر اهداف این شرکت به شمار می‏رود.

انتهای پیام/ن10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول