اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار زنجان

شرکت پلی غرب اتصال ایرانیان ابهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: شرکت پلی غرب اتصال ایرانیان ابهر با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

شرکت پلی غرب اتصال ایرانیان ابهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، شرکت پلی غرب اتصال ایرانیان ابهر بعد از ظهر امروز با حضور استاندار زنجان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

گفتنی است، زمین این شرکت در سال 84 خریداری شده و در سال 85 نصب سوله و فنداسیون صورت گرفته است.

این شرکت که نوع صنعت واحد زیر پوشش آن تولیدی لوله، اتصالات فاضلابی و آبرسانی است، در سال‌های 88 تا 90 بنای ساختمانی، آب، برق و غیره آن دایر شد.

شرکت پلی غرب اتصال ایرانیان ابهر در تاریخ هفتم تیر ماه سال 84 ثبت شده و در تاریخ یازدهم بهمن ماه سال گذشته پروانه بهره‌برداری اخذ کرده است.

ظرفیت تولید سالانه این شرکت 3 هزار و 660 تن در سال و مساحت آن 4 هزار متر مربع بوده و دارای 3 هزار و 250 متر مربع زیر بنا است.

برای طرح توسعه این شرکت زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع نیز در نظر گرفته شده و در حال حاضر 15 نفر در کارخانه و 10 نفر نیز در دفتر مرکزی این شرکت در حال فعالیت هستند که تعداد افراد شاغل در این کارخانه به 75 نفر قابل توسعه است.

فرماندار شهرستان ابهر در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به زیرساخت‌های صنعتی و سرمایه‌گذاری موجود در شهرستان ابهر گفت: شش شهرک صنعتی در ابهر وجود دارد که در حال حاضر 100 هکتار از شهرک صنعتی افق ابهر نیز واگذار شده است.

علی یوسفی با بیان اینکه تا پیش از روی کار آمدن دولت نهم فقط شش دانشگاه در شهرستان ابهر فعالیت می‌کردند، گفت: در حال حاضر این مهم به 12 دانشگاه افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: 50 کلاس درس نیز به 250 کلاس درس افزایش داشته و 100 کلاس دیگر نیز از محل احداث مدارس خیرساز به این میزان افزوده می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه در 27 سال میزان تسهیلات اعطایی به روستاها فقط 4 میلیارد و 600 میلیون تومان بود، گفت: این در حالی است که در هفت سال گذشته 46 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات اعطایی به روستاها بوده است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول