اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ظرفیت 600 خودرو

نخستین پارکینگ طبقاتی کرمان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین پارکینگ طبقاتی شهر کرمان با ظرفیت 600 خودرو افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نخستین پارکینگ طبقاتی کرمان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نماینده شرکت سرمایه‌گذار پارکینگ طبقاتی ستاره کرمان شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح پروژه مذکور اظهار داشت: سرمایه‌گذاران پارکینگ طبقاتی کرمان از 3.5 سال گذشته وارد شهر کرمان شدند.

سید محمدرضا معین‌زاده میرحسینی ابراز داشت: نخستین پروژه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کرمان با حمایت، همدلی و همراهی مدیران به ویژه استاندار و شهردار کرمان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه حمایت‌های مسئولان در استان کرمان موجب ترغیب سرمایه‌گذاران پروژه پارکینگ طبقاتی ستاره کرمان شده است، تصریح کرد: این سرمایه‌گذاران پروژه‌های دیگری را نیز در این خطه اجرا می‌کنند.

معین‌زاده میرحسینی بیان داشت: مجموعه ستاره کرمان شامل چهار طبقه پارکینگ با ظرفیت 600 خودرو و یک طبقه تجاری شامل 125 واحد است که در یک طبقه طراحی شد.

وی تصریح کرد: باید قدردان محبت‌های مردم نجیب شهر کرمان بود که با تحمل سختی‌ها موجب شدند تا سرمایه‌گذار با دل‌گرمی کار را در پروژه پارکینگ طبقاتی دنبال کند.

معین‌زاده میرحسینی ابراز داشت: استاندار کرمان با انجام دو بازدید از پروژه پارکینگ طبقاتی ستاره کرمان موجب تشویق سرمایه‌گذار بخش خصوصی شد.

به طوری که این سرمایه‌گذار پروژه 16 هزار متر مربعی را در رفسنجان آغاز کرد که اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اجرای پروژه وکیل توسط سرمایه‌گذار پارکینگ طبقاتی ستاره کرمان افزود: این پروژه نیز شامل 700 غرفه تجاری و 800 واحد پارکینگ است.

معین‌زاده میرحسینی ابراز امیدواری کرد سرمایه‌گذاری‌های شرکت ستاره توسعه قشم در استان کرمان سبب عمران و آبادانی در این خطه شود.

به گزارش فارس، نخستین پارکینگ طبقاتی کرمان با عنوان ستاره کرمان در خیابان شریعتی روبه‌روی قدمگاه و بازار تاریخی کرمان با ظرفیت 600 واحد با حضور مسئولان استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول