اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت سازمان بسیج سازندگی خراسان‌رضوی

2 مسجد در روستاهای گناباد احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: با حمایت و مشارکت ادارات بهزیستی و اوقاف و امور خیریه و سازمان بسیج سازندگی، دو طرح مهدکودک و مسجد در روستای رحمت‌آباد و یک مسجد در روستای کلاته‌میان احداث می‌شود.

2 مسجد در روستاهای گناباد احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی اردوهای بسیج سازندگی که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: به منظور احداث دو طرح مهدکودک و مسجد در روستای رحمت‌آباد و احداث مسجد در روستای کلاته‌میان از توابع بخش مرکزی گناباد با حمایت و مشارکت ادارات بهزیستی و اوقاف و امور خیریه و سازمان بسیج سازندگی خراسان‌رضوی هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

فرماندار گناباد افزود: حمایت‌های مالی خیّران پشتیبان این موضوع است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی گناباد نسبت به آغاز عملیات احداث مسجد در دانشکده علمی کاربردی شهر بیدخت و روستای کلاته‌میان با هماهنگی اداره بهزیستی و اداره اوقاف و امور خیریه، هم‌چنین احداث مهدکودک روستای رحمت‌آباد از طرح‌های اداره بهزیستی شهرستان اقدام کنند.

صفایی افزود: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌رضوی سازمان بسیج سازندگی نسبت به آغاز عملیات احداث 25 چشمه حمام خصوصی در روستای کلاته‌کلوخ اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول