اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان خبر داد

حضور 9 استان در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از حضور 9 استان در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی خبر داد.

حضور 9 استان در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد حاجی‌زاده در جلسه ستاد مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به بازدید‌های به عمل آمده از مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: با دقیق‌تر شدن اطلاعات از میزان خسارت‌ها، عمق فاجعه به مرور مشخص شده است.

وی با اشاره به درخواست‌های مطرح شده از طرف مسئولان کشوری تصریح کرد: همه نیروهای ماهر موجود در استان‌ها در مناطق زلزله‌زده آذربایجان مستقر شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از نیاز 8 تا 10 هزار واحد مسکونی به بازسازی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: استان زنجان به عنوان استان معین آذربایجان‌شرقی اقداماتی را در راستای کمک انجام داده است.

وی به استقرار سه استان در روزهای نخست برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده اشاره و اضافه کرد: بعد از مشخص شدن اضطرار موجود تعداد استان‌ها به 9 استان افزایش یافت.

حاجی‌زاده با اشاره به جلسات هماهنگی برگزار شده در تبریز تاکید کرد: امکانات لازم در منطقه زیر پوشش استان زنجان برای بازسازی و امدادرسانی مستقر شده است.

وی به تعریف وظایف دیگر برای استان‌های معین در امدادرسانی اشاره کرد و گفت: ساماندهی امور دام مردم نیز در اولویت‌ها قرار گرفته است چرا که از نظر مردم منطقه مهم عنوان شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه استان‌هایی به عنوان استان پشتیبان استان‌های معین در امدادرسانی آذربایجان‌شرقی معرفی شده‌اند، ادامه داد: فارس به عنوان استان پشتیبان زنجان انتخاب شده است.

وی به حضور نیروهای با تجربه در بین عوامل اجرایی استان زنجان اشاره کرد و گفت: با حضور این نیروها کیفیت ارائه خدمات بر کمیت آنها ترجیح داده خواهد شد.

حاجی‌زاده با اشاره به نیازمندی‌های موجود در مناطق زلزله‌زده تاکید کرد: ارگان‌ها هر کاری از دستشان بر‌می‌آید، باید انجام دهند.

وی در این جلسه اقدام به ارائه کلیپ تصویری از مناطق زلزله‌زده کرد که در آن بر خسارت‌های حداقلی ساختمان‌هایی اشاره شده بود که افراد با دریافت تسهیلات دولتی اقدام به مقاوم‌سازی واحد‌های مسکونی خود کرده بودند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به پیشرفت‌های وجود آمده در سطح استان زنجان در مقاوم‌سازی‌ واحدهای مسکونی اشاره کرد و گفت: هنوز واحدهای مسکونی بسیاری در سطح استان وجود دارد که بازسازی نشده است و برای جلوگیری از فاجعه باید برای آنها فکری شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول