اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر لرستان خبر داد

اعزام تیم درمان اضطراری به منطقه زلزله زده هریس

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر لرستان گفت: جمعیت هلال احمر لرستان برای کمک به مردم زلزله زده آذربایجان شرقی یک تیم درمان اضطراری و یک اکیپ امدادی را با ماموریت‌های درمانی و پشتیبانی عملیات به این منطقه اعزام کرده است.

اعزام تیم درمان اضطراری به منطقه زلزله زده هریس

حسین رضا مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: بنا بر تقسیم‌بندی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گفته در سازمان امداد و نجات کشور، جمعیت هلال احمر لرستان در این مقطع ماموریت پیدا کرده است تا با حضور در منطقه هریس در آذربایجان شرقی نسبت به ارائه خدمات امدادی درمانی و پشتیبانی اقدام کند.

وی تیم درمان اضطراری را شامل، پزشک، پرستار، تکنیسین دارویی، ماما، مسئول بهداشت محیط، مسئول بهداشت روان و آمبولانس به همراه تمام تجهیزات مورد نیاز درمان اضطراری و اکیپ پشتیبانی شامل خودروهای کامیون، خودروهای کمک‌دار، واحد ارتباطات، واحد فرماندهی کنترل و هماهنگی، 34 نفر نیروی کادر و امدادگر با تجربه عنوان کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در همین راستا هفته گذشته نیز جمعیت هلال احمر لرستان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست این استان را در قالب یک کاروان به آذربایجان شرقی اعزام کرده است.

انتهای پیام/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول