اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رحمانی درگفت‌وگو با فارس مطرح کرد

روند کند آواربرداری در روستاهای زلزله‌زده تبریز/مسئولان پای کار باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: روند آواربرداری در روستاهای زلزله‌زده بخش مرکزی تبریز بسیار کند است و این شرایط زیبنده دولت نبوده و مردم سردرگم هستند.

روند کند آواربرداری در روستاهای زلزله‌زده تبریز/مسئولان پای کار باشند

رضا رحمانی پس از این بازدید از مناطق زلزله‌زده روستاهای تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با وجود قول‌های داده شده مبنی بر تسریع روند بازسازی مناطق زلزله‌زده، متاسفانه شاهد اراده‌ای قوی برای آواربرداری و نوسازی منازل آسیب‌دیده نیستیم و مسئولان امر باید پای کار باشند.

وی با انتقاد از وضعیت موجود افزود: متاسفانه در تمام روستاهایی که مورد بازدید قرار گرفت، کمبود ماشین‌آلات آواربرداری کاملاً مشهود است و به نظر می‌رسد نمی‌توان با این امکانات، بازسازی را تا آغاز فصل سرما در این روستاها به اتمام رساند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: با توجه به اینکه دولت اسکان موقت زلزله‌زدگان را کنار گذاشته و تصمیم دارد مردم این مناطق را از اسکان اضطراری به اسکان دائمی منتقل کند لازم است اقدامات جهادی و برنامه‌ریزی شده‌ای انجام شود تا بتوان به این تصمیم جامه عمل پوشاند.

رحمانی خاطرنشان کرد: سردرگمی اهالی روستاهای زلزله‌زده در مورد نحوه بازسازی نیز یکی از مشکلاتی است که در مناطق زلزله‌زده مشهود است.

وی اضافه کرد: نبود نماینده مستقر دولت در روستاها، کمبود چادر، فنس و حمام و سرویس‌های بهداشتی از دیگر مشکلاتی است که در این شرایط زلزله‌زدگان را تحت فشار قرار داده است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در عین حال با تاکید بر ضرورت تسریع در رفع مشکلات زلزله‌زدگان، کمک‌های مردمی را موجب دلگرمی زلزله‌زدگان دانست.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول