اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال‌احمر آذربایجان‌غربی اعلام کرد

فعالیت 1300 نفر روز امدادگر در مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: رئیس هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: فعالیت‌های افزون بر یک هزار و 300 نفر روز عوامل امدادی در مناطق زلزله‌زده ادامه دارد.

فعالیت 1300 نفر روز امدادگر در مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یحیی زینالپور عصر امروز در نشست خبری اظهار داشت: از آغاز با به کارگیری 385 روز دستگاه آمبولانس، خودروهای امدادی، فعالیت در منطقه زلزله‌زده انجام گرفته و فعالیت‌ها به صورت فشرده و گسترده همچنان ادامه دارد.

وی افزود: تا کنون در 106 روستای شهرستان ورزقان، عملیات جست‌وجو و نجات انجام گرفته و با استقرار افزون بر 6 هزار و 530 دستگاه چادر، 4 هزار و 320 تخته پتو، 100 تخته موکت، 2 هزار و 100 عدد کلمن آب نیز بین زلزله‌زدگان توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی ادامه داد: پس از وقوع این حادثه دلخراش نیروهای امدادی استان در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و کار امداد و نجات و اسکان اضطراری زلزله‌زدگان را آغاز کرده‌اند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ارومیه نیز گفت: جمعیت هلال‌احمر ارومیه علاوه بر انجام مسئولیت‌های جست‌وجو، نجات و آواربرداری بیش از 180 نفر روز امدادگر را در شهرستان ورزقان به کار گرفته است.

علی‌اکبر جوانمرد افزود: از نخستین روز از وقوع این حادثه با استقرار پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی، اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان جمع‌آوری و در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول