اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جاده‌های منتهی به مناطق زلزله‌زده با ترافیک نیمه سنگین مواجه هستند

افزایش تردد ماشین‌آلات سنگین حامل مصالح ساختمانی و امدادی در مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی گفت: حجم تردد ماشین‌آلات سنگین حامل مصالح ساختمانی و امدادی در مناطق زلزله‌زده استان افزایش قابل توجهی داشته است.

افزایش تردد ماشین‌آلات سنگین حامل مصالح ساختمانی و امدادی در مناطق زلزله‌زده

حسن فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با توجه به آغاز آواربرداری و عملیات ساخت و ساز و ارسال محموله مصالح ساختمانی از اقصی نقاط کشور به این مناطق حجم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای منتهی به این مناطق افزایش قابل توجهی نشان می‌دهد.

وی افزود: این افزایش تردد به خصوص در محور اهر - ورزقان محسوس‌تر است.

وی با اشاره به کمک‌های شهروندان به حادثه‌دیدگان گفت: در روزهای تعطیل افزایش تردد در بخش خودروهای سواری نیز اتفاق می‌افتد که حضور هموطنان برای دلجویی و امدادرسانی به همنوعان خود دلیل افزایش تردد این بخش از خودروها است.

وی اظهار کرد:: ترافیک جاده‌های منتهی به این مکان‌ها نیمه سنگین و روان است که با توجه و دقت رانندگان می‌توان از بروز هرگونه حادثه رانندگی نه تنها در این محورها بلکه در تمام جاده و محورها جلوگیری کرد.

فرجی ضمن تقدیر از تمام تلاشگران که در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان زلزله 6.2 ریشتری در مناطق مختلف آذربایجان‌شرقی حضور داشتند از همکاران خود نیز در بخش پلیس را تقدیر کرد و گفت: همکاران پلیس راه نیز از نخستین ساعات وقوع این حادثه طبیعی برای تسهیل‌سازی امر عبور و مرور و کنترل بار ترافیکی در مناطق حادثه‌دیده با 15 تیم عملیاتی در محورهای مواصلاتی منتهی به مناطق زلزله‌زده حضور فعال و خستگی‌ناپذیری داشتند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول