اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استانداری قم خبر داد

اعزام اکیپ ماشین‌آلات قم به مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استانداری قم از اعزام اکیپ ماشین‌آلات این استان برای کمک به آواربرداری در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی خبر داد.

اعزام اکیپ ماشین‌آلات قم به مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، جواد دلاوری با اشاره به عناوین کمک‌های ارسالی از استان قم برای یاری‌رسانی به هموطنان زلزله‌زده در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: همزمان با وقوع زلزله دلخراش در استان آذربایجان شرقی، استان قم نیز برای مددرسانی به مناطق آسیب‌دیده از زلزله اعلام آمادگی کرد.

وی از اعزام اکیپ ماشین‌آلات استان قم به مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود: در قالب این اکیپ 9 دستگاه انواع ماشین‌آلات شامل شش دستگاه کامیون و سه دستگاه لودر، باب کت و بیل بکهو برای آواربرداری به 10 روستای شهرستان هریس اعزام شدند.

معاون امور عمرانی استانداری قم همچنین به اعزام کاروان 30 نفره از استان قم به مناطق زلزله‌زده اشاره و تصریح کرد: علاوه بر موارد یاد شده، 10 هزار بطری آب معدنی، 2 هزار و 500 عدد ظرف آب 20 لیتری، 10 تن کنسانتره دام و طیور و شش چشمه سرویس بهداشتی و حمام سیار دیگر کمک‌های استان قم به مناطق زلزله‌زده هستند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول