اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن ماه؛

جشنواره یادواره زنان شهیده در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: جشنواره یادواره زنان شهیده بهمن ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

جشنواره یادواره زنان شهیده در اصفهان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صدیقه کعبی‌زاده ظهر امروز در جمع مدیران تربیت بدنی استان اصفهان اظهار داشت: نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره زنان شهیده پس از مطرح شدن در جلسه شورای انس، در کمیته تخصصی ورزش بانوان زیر مجموعه کارگروه بانوان و خانواده به تصویب رسید.
‌وی ادامه داد: قرار است جشنواره یادواره زنان شهیده اواخر بهمن ماه یا اسفند ‌ماه سال جاری به مناسب گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شود.
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اهمیت نقش ورزش در سلامت خانواده‌ها و با ابراز خرسندی از برگزاری جلسات شورای انس که با حضور مسئولان ورزش بانوان دستگاه‌های اجرایی موجبات رونق افزایی ورزش بانوان شده است، اظهار داشت: به طور حتم برگزاری رقابت‌ها در قالب جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره زنان شهیده که قرار است برای نخستین بار برگزار شود، انگیزه بانوان را به منظور رو آوردن به ورزش ارتقا‌ می‌بخشد و به همین دلیل قصد داریم برگزاری چنین جشنواره‌هایی را با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در برنامه سالانه آنها قرار دهیم تا از این پس هر ساله این جشنواره ویژه زنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی برگزار شود.
وی میزبانی رقابت‌های تنیس روی میز را سازمان جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش را میزبان رقابت‌های والیبال و هلال احمر را آماده میزبانی رقابت‌های آمادگی جسمانی عنوان کرد.
کعبی‌زاده گفت: رقابت‌های داژبال و طناب‌کشی به میزبانی شهرداری و پیاده‌روی به میزبانی ارتش انجام می‌شود.
وی بیان داشت: در حاشیه برگزاری این جشنواره کارگاه‌های آموزشی نیز برپا می‌شود.
معاون ورزش بانوان اداره کل تربیت بدنی تاکید کرد: افتتاحیه این مراسم در سالن 17 شهریور صورت می‌گیرد.
به گزارش فارس، همچنین جلسه کمیته تخصصی ورزش بانوان با حضور رشید خدابخش مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، کعبی‌زاده معاون ورزش بانوان تربیت بدنی و دیگر اعضاء با بحث پیرامون مسائل بانوان بررسی‌های کارشناسانه به عمل آمد و در مهم‌ترین قسمت این جلسه برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره زنان شهیده در سه رشته ورزشی والیبال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی در قسمت همگانی و رشته داژبال وسطی و طناب کشی در بعد قهرمانی تصویب شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول