اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

بهره‎برداری از 94 میلیارد ریال پروژه برق/ وجود 900 روستای برق‏دار در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: به مناسبت هفته دولت 94 میلیارد ریال پروژه برق در استان زنجان بهره‎برداری و افتتاح شده است.

بهره‎برداری از 94 میلیارد ریال پروژه برق/ وجود 900 روستای برق‏دار در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عادل کاظمی ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‎های برق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای شبکه توزیع برق فاز پنج شهرک گلشهر کاظمیه از برجسته‎ترین پروژه‎های شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان است.

وی با اشاره به اینکه 900 روستای استان زنجان از نعمت برق برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: 7 هزار و 475 دستگاه پست نیز در استان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه تعداد مشترکین استان زنجان بالغ بر 342 هزار و 350 مشترک است، اضافه کرد: 116 هزار و 194 مشترک روستایی و 224 هزار و 319 مشترک شهری در استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تعداد چراغ‎های روشنایی ایجاد شده در سطح استان زنجان 137 هزار و 224 شعله است، ادامه داد: تعداد روشنایی معابر نیز یک هزار و 837 مشترک است.

کاظمی، بهبود و ارتقای سطح فعالیت‏های بهره‎برداری و شاخص‎های آن را از اولویت‎های شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برشمرد و افزود: طراحی و ساخت تجهیزات براساس تکنولوژی‎های جدید از دیگر اهداف این شرکت است.

وی اجرای پروژه‏‌هایی در زمینه رباتیک، کاهش تلفات شبکه‏‌های توزیع برق استان و ارتقای کیفیت آن، ارتقای سطح رضایت مشترکین و شاخص‎های اجتماعی و مدیریت مصرف را از دیگر اهداف تعریف شده در شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه طراحی و ساخت قفل مخصوص به جای اصلی کردن مقره و طراحی و ساخت نیروگاه دودکش خورشیدی به صورت پایلوت از جمله طرح‏‌های در دست اجرای شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان است، ادامه داد: طراحی و ساخت سلول خورشیدی با آلگوریتم حرکت آفتابگردان از دیگر طرح‏‌های در دست اجرای این شرکت به شمار می‏‌رود.

وی درصد فروش انرژی تولید شده در بخش صنعت استان زنجان را 61 درصد اعلام کرد و افزود: در بخش کشاورزی نیز میزان فروش انرژی برق 12.5 درصد برآورد شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول