اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان صورت گرفت

افتتاح رسمی پل ابوذر یاسوج

خبرگزاری فارس: بالاخره انتظار مردم و شهروندان یاسوجی در روز یازدهم ماه شهریور به پایان رسید و پل ابوذر یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمران شهری در یاسوج با عبور ماشین شهردار این شهر از زیرگذر آن به طور رسمی زیر بار ترافیک رفت.

افتتاح رسمی پل ابوذر یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بعد از ظهر امروز شهروندان یاسوجی و برخی ساکنین نزدیک به محل پل بزرگ ابوذر که به نام شهید عوض‌زاده مزین شده، شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ای بودند که بعد از چهار سال و هشت ماه انتظار آن را می‌کشیدند.

حافظ مرادی، معاون فنی و اجرایی شهرداری یاسوج در آیین افتتاح رسمی این پل گفت: این پروژه در مدت نزدیک به چهار سال 65 درصد پیشرفت داشته و در مدت زمان هشت ماه و همزمان با مسئولیت شهردار کنونی، 35 درصد پیشرفت داشته و امروز نیز شاهد حضور مردمی و اعلام رضایت آن‌ها از اتمام این طرح هستیم.

وی ادامه داد: اعتبار احداث این پل که شامل زیرگذر، روگذر و دو کنارگذر است با پرداخت حدود سه و نیم میلیارد تومان به پیمانکار و حدود یک و نیم میلیارد تومان نیز از هزینه‌های شهرداری به اتمام رسیده که نقش بسیار مهمی در عمران شهری یاسوج ایفا خواهد کرد.

به گفته مرادی، خاکبرداری، پی‌سازی، انواع قالب‌بندی، دیوارهای سنگی و بتنی، ستون‌ها، دال پل‌ها، گاردریل و آبراه‌های سطحی کنارگذرها از سوی پیمانکار و عملیاتی چون خاک‌ریزی، بیس و آسفالت، فضای سبز و کارهایی از این دست از سوی شهرداری یاسوج صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرداری یاسوج از همه امکانات خود برای سرعت بخشیدن به این پروژه که از انتظارات مردم بوده، استفاده کرده، یادآور شد: با افزایش پنج برابری سرعت کار، حدود 40 درصد کار در همین مدت اندک هشت ماه به اتمام رسید که در نوع خود اقدامی ارزشمند بوده و از آن به عنوان عیدی شهرداری به شهروندان یاد شده است.

 

* لبخند رضایت مردم خستگی را از تن مسئولان بیرون می‌کند

شهردار یاسوج نیز در این مراسم با بیان اینکه با دیدن لبخند رضایت مردم در وقت افتتاح پروژه‌ها همه خستگی‌ها و نگرانی‌ها رفع می‌شود، گفت: جا دارد در این جا از همه دست‌اندرکاران ساخت این پل در دوران مدیریت قبلی و کنونی، نمایندگان، اعضای شورای شهر که همواره پشتیبان ما بودند و خصوصا استاندار این استان که انصافا هر جا لازم بود، شهرداری را کمک کردند قدردانی کنم.

قباد نگین‌تاجی تصریح کرد: این پل با طراحی زیبایی که دارد علاوه بر رفع برخی گره‌های کور ترافیکی در یکی از مسیرهای پرتردد به‌ویژه در ایام تعطیلات و ورود مهمانان و مسافران، زیبایی خاصی را به چهره شهر بخشیده که امید است مورد رضایت مردم قرار گیرد.

در این مراسم، زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، الفونه فرماندار بویراحمد، رهنما معاون سیاسی استاندار و برخی مدیران میانی در این استان حضور داشتند.

انتهای پیام/ی10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول