اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سومین جایگاه سوخت سی‌‌ان‌جی در کاکی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سومین جایگاه سوخت سی‌‌ان‌جی شهرستان دشتی با ظرفیت یک‌هزار مترمکعب در شهر کاکی افتتاح شد.

سومین جایگاه سوخت سی‌‌ان‌جی در کاکی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی صبح امروز در آیینی با حضور امام جمعه کاکی، فرماندار دشتی، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی آخرین پروژه‌ هفته دولت سال 91 در شهرستان دشتی که سومین جایگاه سی‌ان‌جی بود، در شهر کاکی افتتاح و بهره‌برداری شد.

رئیس امور جایگاه سی‌‌ان‌جی منطقه پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر گفت: ظرفیت تجهیزات این جایگاه یک‌هزار مترمکعب است و همزمان سوخت‌گیری توسط چهار نازل انجام می‌شود.

محمدرضا نوش‌زاد ادامه داد: انتظار داریم با توجه به ظرفیت این دستگاه روزانه هزار و 440 سرویس سوخت‌گیری معادل 14 هزار و 400 کیلوگرم یا 19 هزار و 440 متر مکعب و به ازای هر خودرو 10 کیلوگرم سوخت‌گیری شود و انتظار داریم در مدت زمانی که در نظر گرفته شده هزار و 440 پروژه در این مکان سوخت‌گیری کنند.

نوش‌زاد گفت: این سومین پروژه در دشتی است که برای اجرای آن بالغ بر یک میلیارد تومان توسط دولت سرمایه‌گذاری شده است و این غیر از هزینه ساخت، ابنیه، نصب تجهیزات و انشعابات گاز و برق است.

بخشدار کاکی نیز گفت: در هفته دولت امسال 30 پروژه در بخش کاکی کلنگ‌زنی شد یا به بهره‌برداری رسید.                                                                 سید محمد احمدپور افزود: این پروژه‌ها در بخش‌های برق، آموزش، عمران شهری، طرح هادی در روستاها، گلزار شهدا و آبفای روستایی و شهری بوده که هزینه‌ای حدود 90 میلیارد ریال در بر داشته است.

عملیات اجرایی دومین جایگاه سوخت شهر کاکی آغاز شد

امام جمعه کاکی صبح امروز در آغاز عملیات جایگاه دوم سوخت شهرداری بخش کاکی اظهار داشت: توانمندسازی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی امری ضروری برای تحقق اصل 44 قانون است.

حجت‌الاسلام محمد محمدی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دولت توسعه عدالت در جامعه و تقویت تعاونی‌ها است خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام راهکارهای مهمی برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی را تشریح و وظایف همه افراد جامعه را تبیین کردند.

وی ادامه داد: در قانون اساسی به سه رکن اقتصاد خصوصی، اقتصاد دولتی و تعاونی توجه می‌شود و سیاست‌های اصل 44 باعث ایجاد ظرفیت‌ها در این بخش خواهد شد و همچنین توجه به اصل 44 باعث کاهش وابستگی به نفت در برنامه‌های اقتصادی خواهد شد.

وی یادآور شد: سال 91 که توسط مقام معظم رهبری به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شد نشان از این است که اقتصاد مقاومتی الزاماتی دارد که باید در راستای اصل 44 قانون اساسی باشد.

محمدی به اجلاس غیرمتعهدها در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: اجلاس غیرمتعهدها نقش مهمی در حل مسائل منطقه‌ای و عرصه بین‌المللی دارد و این اجلاس یک پیروزی بزرگ دیگر برای نظام ما در برابر توطئه‌های استکبار جهانی است.

محمدی خاطر نشان کرد: آمریکا طی 35 سال گذشته تاکنون به توطئه‌های گوناگونی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست زده است ولی بازنده اصلی آن خود آمریکایی‌ها بودند.

وی یادآور شد: قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خامنه‌ای در خاورمیانه و افول قدرت استکبار جهانی و ناکارآمدی آن در پیگیری اهداف زیاده‌خواهی آمریکا تبدیل شدن جهان اسلام به طور عام به نمایشگاهی از شکست‌های آمریکا و متحدانش تبدیل شده است و این نشان از قدرت ایران اسلامی است.

شایان ذکر است جایگاه دوم سوخت کاکی در زمینی به مساحت هزار و 800 مترمربع احداث شده و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

این پروژه با پنج نازل و دو سکو شامل نفت و گاز و بنزین به مردم خدمات‌دهی خواهد کرد.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول