اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی گلستان خبر داد

تاسیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی پیگیر در گلستان

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی گلستان از تاسیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی پیگیر در این استان خبر داد.

تاسیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی پیگیر در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسین مؤمنی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی پیگیر تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی و با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال جاری پذیرش دانشجو خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این مرکز هفدهمین مرکز علمی کاربردی در سطح استان گلستان است افزود: این مرکز نخستین و تنها مرکز آموزشی عالی بوده که مجوز آن توسط یک واحد صنعتی در استان اخذ شده است.

مومنی با اشاره به اهداف راه‎اندازی این مرکز خاطر نشان کرد: هدف از ایجاد این مرکز، انتقال دانش و تجربیات 36 ساله مجتمع تولید گوشت مرغ پیگیر به علاقمندان است.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی واحد استانی گلستان گفت: مجتمع تولید گوشت مرغ پیگیر یکی از بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین مؤسسات تولید گوشت مرغ در ایران بوده که از سال 1355 فعالیت خود را آغاز کرده و از بدو تاسیس تاکنون همواره بر تأمین نیازهای داخل استان و کشور در زمینه جوجه یک روزه گوشتی و مرغ آماده طبخ اهتمام ورزیده است.

وی تصریح کرد: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی پیگیر از مهر ‌ماه سال جاری در رشته‎های، گوشت و فرآورده‌های گوشتی، تکنولوژی پرورش طیور، بهداشت محصولات دامی و ... در مقطع کاردانی اقدام به پذیرش دانشجو کرده است.

مؤمنی تاکید کرد: پذیرش دانشجو در این مرکز بدون کنکور و از طریق ثبت‌نام در دفترچه دانشگاه جامع علمی کاربردی صورت می‎پذیرد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول