اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی اردبیل تاکید کرد

ضرورت ایجاد واحد علمی و کاربردی در اتاق بازرگانی اردبیل

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل گفت: ایجاد واحد دانشگاه جامع علمی و کاربردی و راه‌اندازی رشته‌ دانشگاهی بازرگانی در اردبیل ضروری است.

ضرورت ایجاد واحد علمی و کاربردی در اتاق بازرگانی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین وثوقی ظهر امروز در مراسم آغاز به کار کارگاه آموزشی مدیریت هزینه در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: آموزش از برنامه‌های اصلی اتاق اردبیل است و از سال‌جاری دوره‌های آموزشی به صورت مستمر و ماهانه برگزار می‌شود.

وی افزود: ایجاد واحد دانشگاهی جامع علمی و کاربردی و نیز رشته‌های دانشگاهی در اتاق اردبیل یک ضرورت محسوب می‌شود و در این راستا نیز مذاکراتی برای ایجاد رشته MBI در سطح کارشناسی ارشد با دانشگاه صنعتی شریف صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های آموزشی اتاق ایران گفت: به دلیل استقبال گسترده اعضا در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی، اتاق اردبیل اجرای دوره‌های آموزشی را به صورت مداوم در دستور کار خود قرار داده است.

دبیر اجرایی اتاق اردبیل در ادامه از برگزاری دوره آموزشی «حضور موثر در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی» در مهرماه سال‌جاری خبر داد و گفت: گواهی‌های آموزشی این دوره‌ها از سوی موسسه آموزشی اتاق ایران صادر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کارگاه آموزشی مدیریت هزینه به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل برگزار شد.

در این دوره آموزشی که با هدف ارتقای سطح دانش اقتصادی فعالان اقتصادی صورت گرفت جمعی از مدیران واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی حضور داشتند.

مدرس این کارگاه آموزشی با اشاره به نقش اساسی و محوری مدیریت هزینه در فعالیت‌های اقتصادی ابراز داشت: کاهش هزینه در واحد‌های تولیدی یک اصل است و مدیران واحد‌های تولیدی باید کاهش هزینه در چرخه عمر محصول و فرآیند تولید را در پیش از تولید، حین تولید و پس از تولید به صورت اصولی لحاظ کنند.

جواد الهی تصریح کرد: با ارزیابی و تحلیل عوامل تاثیرگذار داخلی و خارجی در فرآیند کاری می‌توان ضمن کاهش هزینه‌ها در سطوح مختلف، بهره‌وری را نیز در واحد‌های تولیدی و اقتصادی افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به شرکت‌کنندگان در این کارگاه گواهینامه آموزشی صادر خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول