اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت فوتبال آمل:

آمل میزبان مسابقات فوتسال زیرگروه بانوان کشور شد

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت فوتبال آمل از میزبانی این شهرستان در مسابقات فوتسال زیرگروه دسته سه بانوان کشور خبر داد.

آمل میزبان مسابقات فوتسال زیرگروه بانوان کشور شد

معظم ساروی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل از میزبانی این شهرستان در مسابقات فوتسال زیرگروه دسته سه بانوان کشور خبر داد.

وی افزود: این دوره از رقابت‌ها از 17 شهریور در سالن پیامبر اعظم (ص) این شهرستان آغاز می‌شود و به مدت پنج روز به طول می‌انجامد.

نائب رئیس هیئت فوتبال آمل با اعلام اینکه چهار تیم برتر کشور در این رقابت‌ها حضور دارند، تصریح کرد: استان قم، خراسان رضوی، گلستان به همراه مازندران در این دوره شرکت دارند که مراسم قرعه‌کشی در روز نخست این مسابقات با ورود تیم‌ها و با حضور سرپرستان و مربیان برگزار می‌شود.

ساروی با بیان اینکه تیم فوتسال بانوان آمل به عنوان نماینده مازندران در این رقابت‌ها حضور دارد، گفت: تیم فوتسال بانوان این شهرستان دو سال گذشته در مسابقات لیگ دسته یک بانوان مازندران به عنوان قهرمانی دست یافت که به علت نداشتن بودجه به مسابقات زیرگروه بانوان کشور اعزام نشده تا در این دوره نماینده شایسته‌ای برای مازندران باشد.

وی از همکاری جمشیدپناه رئیس اداره ورزش و جوانان و طباطبایی رئیس هیئت فوتبال آمل تقدیر کرد و اذعان داشت: این رقابت‌ها با حضور داوران و ناظران برتر فدراسیون فوتبال کشور دنبال می‌شود.

ساروی در پایان از تلاش‌های مفتاح رئیس انتقال خون این شهرستان به علت در اختیار قرار دادن اقامتگاه ناظران و داوران تشکر کرده و متذکر شد: امیدواریم تیم فوتسال آمل به عنوان تنها نماینده مازندران بتواند نماینده خوبی برای شمال کشور باشد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول