اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار رودهن خبر داد

اجرای 905 طرح مهر ماندگار با 168 هزار میلیارد تومان اعتبار

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن اجرای 905 طرح مهر ماندگار با 168 هزار میلیارد تومان اعتبار را نشانه عزم دولت در به سرانجام رساندن پروژه‏های نیمه تمام در کشور بیان کرد.

اجرای 905 طرح مهر ماندگار با 168 هزار میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی بخشداری رودهن، رضا طاهرخانی در جریان سرکشی از خانواده‏های شهدای بخش رودهن خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی امروز انقلاب اسلامی ایران مرهون برکت بردباری خانواده معزز شهداست.

این مسئول افزود: اگر ما امروز در عرصه جهانی افتخار و عزتی داریم به خاطر ایثارگری‌های شهدا و صبر و بردباری خانواده معظم شهداست.

وی ادامه داد: شهدا برای ما الگو هستند و امروز جهان اسلام از جوانان رشیدی که با خون خود ستون نظام مقدس جمهوری اسلامی را بنا نهاده‏اند، الگوبرداری می‌کنند.

طاهرخانی اضافه کرد: امروز شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌های آنها وظیفه همه مسئولان است.

بخشدار رودهن افزود: شهدا، مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه ما باید دنباله‏روی راه این عزیزان در راستای حفظ کیان و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

وی ادامه داد: دولت و ملت به‏صورت یکپارچه و متحد به سوی هدفی که اسلام و قرآن ترسیم کرده است در حال پیشرفت هستند و در این زمینه به پیروزی‏های بزرگی نیز دست یافته‌اند.

طاهرخانی اضافه کرد: این موفقیت و پیروزی ارزشمند دولت در طول هفت سال حاصل نمی‏شد مگر با رهنمودها و هدایت‏های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همکاری و همراهی مردم بزرگ ایران اسلامی چراکه هیچ دولتی بدون کمک و همیاری مردم نمی‏تواند موفق شود.

بخشدار رودهن با اشاره به اجرای طرح‏های مهر ماندگار در کشور گفت: هدف از اجرای طرح مهرماندگار بازگذاشتن دست دولت‏های بعدی برای اجرای سیاست‏ها و برنامه‏های وعده داده شده است.

وی ادامه داد: در سال آخر نیز دولت عزم جدی در پیشبرد کارهای مهم و به زمین مانده دارد و اجرای طرح‏های عظیم مهر ماندگار، شامل 905 طرح و پروژه بزرگ تا پایان دولت دهم با اعتباری بالغ بر 168هزار میلیارد تومان را در دستور کار خود قرار داده است.

در جریان سرکشی از خانواده شهدا، مسئولان بخش رودهن در منزل خانواده شهیدان مصیب نجف‏آهی، سهراب مرتضایی و یعقوب میریعقوبی در شهرک‏های «کریتون» و «سادات‏محله» شهر رودهن حضور یافتند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول