اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج خبر داد

بهره‌برداری از 98 پروژه در بخش کشاورزی و عمرانی آوج

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آوج گفت: مرحله بهره‌برداری بیش از 98 پروژه در بخش کشاورزی و عمرانی این شهرستان آغاز شده است.

بهره‌برداری از 98 پروژه در بخش کشاورزی و عمرانی آوج

سید عبد‌الله موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آوج با اشاره به بهره‌برداری بیش از 98 پروژه عمرانی در بخش‌های فرهنگی ورزشی، گردشگری و کشاورزی در این شهرستان اظهار کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌‌ها و طرح‌ها گام‌های مؤثری در راستای خدمت‌رسانی به مردم و به‌ویژه روستائیان برداشته می‌شود.

فرماندار شهرستان آوج افزود: شهرستان آوج از گذشته تاکنون از ظرفیت‌های ویژه و بالقوه‌ای در عرصه‌های کشاورزی و عمرانی برخوردار بوده که به علت عدم رسیدگی و مدیریت مسئولان و متولیان امر به این مهم به عنوان اصلی محوری هیچ‌گاه کاری در خور شأن صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه ضرورت توسعه بخش‌های مختلف کشاورزی در شهرستان‌ها بسیار زیاد است، تصریح کرد: تعامل مشترک رمز پیروزی و موفقیت‌های مسئولان و مردم در توسعه سازندگی است.

فرماندار شهرستان آوج ادامه داد: هرگاه یکی از مسئولان نسبت به امر محوله خویش کم‌ توجه و یا بی‌توجه باشند نتیجه آن در کل کار مشخص می‌شود که چیزی جز ضرر و عدم توسعه‌یافتگی نیست.

موسوی عنوان کرد: تلاش برای اشاعه فرهنگ تولید و پیشرفت از ضروریات و اساسی‌ترین نیاز‌های روز در کشور است.

وی با اشاره به تأکیدات بسیار ویژه مقام معظم رهبری بر مسئله تولید ملی و توسعه متوازن بیان کرد: مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی لازم است تا ضمن سرلوحه قرار دادن شعار‌های مقام معظم رهبری در راستای تحقق اهداف و رسالت‌های انقلاب که همان نهضت خدمات‌رسانی به مردم و روستائیان است همواره گام برداشته و تلاش کنند.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: ظرفیت‌های موجود در این شهرستان این نوید مهم را به تمام مسئولان و متولیان می‌دهد که جوانان و نخبگان آوجی در آمادگی کامل برای جهاد در مسیر سازندگی به سر می‌برند و این وظیفه نهاد‌ها و ارگان‌های متولی است که این مهم را هرچه سریع‌تر مهیا کنند.

موسوی بیان کرد: حضور مداوم در عرصه‌های سازندگی خاری دشمنان را برای همیشه همراه دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول