اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای کردستان خبر داد

تبدیل وضعیت 40 مربی حق‌التدریسی به پیمانی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای کردستان از تبدیل وضعیت 40 نفر از مربیان فنی‌وحرفه‌ای این استان از وضعیت حق‌التدریسی به پیمانی خبر داد.

تبدیل وضعیت 40 مربی حق‌التدریسی به پیمانی در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سیدجمیل احمدی ظهر امروز در گردهمایی مربیان رسمی، پیمانی و حق‌التدریسی مراکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهرستان‌های تابعه کردستان در سنندج، به مصوبات سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری به استان کردستان اشاره کرد و گفت: مصوبات این سفرها دستاوردهای معنوی و مادی بسیار بالایی دارد و زمینه تحولات عظیم در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در استان را به وجود آورده است.

* احداث چهار خوابگاه شبانه‌روزی در کردستان
وی با اشاره به مصوبات سفر سوم رئیس جمهور به کردستان، افزود: تبدیل وضعیت این تعداد مربی حق‌التدریسی به پیمانی، ایجاد و احداث 4 خوابگاه شبانه‌روزی در مراکز شهرستان‌های بیجار، قروه، سروآباد و بانه از جمله مصوبات این سفر به استان بوده است.
احمدی از نیروی انسانی ماهر و توانمند به عنوان مهم‌ترین و بهترین سرمایه برای یک مجموعه و جامعه نام برد و ادامه داد: نیروی انسانی ماهر و توانمند بهترین سرمایه برای هر جامعه است و امروز این مجموعه از چنین نیروی انسانی توانمند و پویا برخوردار است.
وی در ادامه به نقش مربیان در جامعه اشاره کرد و گفت: هدایت افراد به سوی رشد مادی و معنوی مهم‌ترین رسالت مربیان است و اگر در این مسیر به وظیفه خود به‌خوبی عمل کنند، جامعه به‌سوی تکامل و رشد و بالندگی سوق داده می‌شود.
مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای کردستان تصریح کرد: پرورش و وجود انسان‌های فرهیخته،‌ نخبه و تأثیرگذار در جامعه ثمره تلاش و از خودگذشتگی مربیان است.
به گفته احمدی، تعلیم و تربیت از شئونات الهی است که خداوند متعال، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند.
وی تصریح کرد: آموزش فنی‌وحرفه‌ای در حوزه دانایی قرار دارد و فرآیند دانایی نقش بسیار کلیدی را در توسعه و بسترسازی برای اشتغالزایی مهیا می‌کند.
مدیرکل آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای کردستان خاطر نشان کرد: افزایش بهره‌وری در سایه تلاش و کوشش بی‌وقفه مربیان میسر می‌شود و این افزایش بهره‌وری موجب ارتقای دانایی و مهارتی در جامعه خواهد شد.
احمدی به نقش و اهمیت مربیان در ارتقای هر چه بیشتر مهارت‌آموزی در استان اشاره کرد و گفت: هم‌اندیشی، تعامل و همکاری شما تلاشگران عرصه مهارت‌آموزی زمینه شکوفایی، پویایی و ارتقای جایگاه مجموعه را در تمام زمینه‌ها مهیا می‌کند.
وی تصریح کرد: مربیان تلاشگر عرصه مهارت‌آموزی استان باید در سال جهاد اقتصادی با تلاش و کوشش جهادی خود در ترویج هر چه بیشتر و بهتر فرهنگ مهارت و پیشبرد اهداف عالیه سازمان گام بردارند.
مدیرکل آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای کردستان اضافه کرد: بدون شک با توسعه و ارتقای مهارت‌آموزی در جامعه اشتغالزایی مولد ایجاد و معضل بیکاری جوانان رفع خواهد شد.
احمدی در پایان خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این گردهمایی بیان مسائل و مشکلات مربیان بدون واسطه و به‌صورت مستقیم توسط خود آنان است.
انتهای پیام/غ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول