اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی ۴ سال گذشته؛

نیروی حق‌التدریسی وارد آموزش و پرورش اصفهان نشده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: طی چهار سال گذشته هیچ شخصی با عنوان حق‌التدریس وارد نظام آموزشی استان اصفهان نشده و راه ورود این افراد به این مجموعه بسته شده است.

نیروی حق‌التدریسی وارد آموزش و پرورش اصفهان نشده است
سید مجید عاملیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش اصفهان اظهار داشت: ساماندهی فضا، نیروی انسانی و ساماندهی زمان آموزش از مهم‌ترین برنامه‌های نظام آموزشی اصفهان در سال جاری محسوب می‌شود.
وی به ضرورت ساماندهی نیروی انسانی در نظام آموزشی کشور اشاره کرد و افزود: صرفه‌جویی در نیروی انسانی و تعیین تکلیف آنها از اقدامات صورت گرفته در راستای این موضوع بوده و با برگزاری آزمون تعیین تکلیف وضعیت نیرو‌های آموزش و پرورش اصفهان مشخص شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: طی چهار سال گذشته هیچ شخصی با عنوان حق‌التدریس وارد نظام آموزشی استان نشده و راه ورود این افراد به این مجموعه بسته شده است.
وی به ضرورت جلوگیری از ورود افرادی با عنوان حق‌التدریس در نظام آموزشی کشور اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر آموزش و پرورش اصفهان با کمبود یک‌هزار و 500 نفر خدمت‌گذار در مدارس و ادارات موجود در سطح استان مواجه است.
عاملیان با اشاره به اینکه نیرو‌های انسانی موجود در آموزش و پرورش باید از توانمندی‌های لازم برخوردار باشند، تاکید کرد: با اجرای برنامه‌های مناسب در نظام آموزشی کشور، در آینده‌ای نزدیک راه ورود افراد به آموزش و پرورش اصلاح می‌شود.
وی با بیان اینکه اصفهان در راستای اجرای این موضوع در سطح کشور پیشگام است، اضافه کرد: ساماندهی نیرو‌های انسانی در سطح استان به صورت مطلوب انجام می‌شود و این موضوع در استان با توجه به معیار‌های مشخص شده برای آن صورت می‌گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اذعان داشت: در حال حاضر نظام آموزشی اصفهان عاری از افرادی با عنوان حق‌التدریسی است و چنین افرادی در هیچ‌یک از مراکز آموزشی اصفهان وجود ندارند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول