اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به شرط خدمت در خارج از اهواز محقق میشود؛

ساماندهی 2700 معلم حق‌التدریس خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان از ساماندهی 2 هزار و 700 نیروی انسانی حق‌التدریس برای سال تحصیلی 91-90 خبر داد.

ساماندهی 2700 معلم حق‌التدریس خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، رحمان فلاحی در گردهمایی ساماندهی معلمان حق‌التدریس استان اظهار داشت: خوزستان بیشترین آمار کشوری را در تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس داشته است. 
رحمان فلاحی ادامه داد: از 2 هزار و 900 نیروی حق‌التدریس موجود استان خوزستان 2 هزار و 700 نفر تبدیل وضعیت(رسمی-آزمایشی) می‌شوند که با این حساب استان خوزستان بیشترین آمار کشوری را در این زمینه دارد.
وی برای تبدیل وضعیت نیروهای حق‌التدریس شرایطی قائل شد و گفت: تنها شرط تبدیل وضعیت شدن این نیروها، خدمت در خارج از مرکز استان است در غیر این صورت تبدیل وضعیت نخواهند شد.
فلاحی همچنین در ادامه بر ارائه آمار دقیق نیروی انسانی موجود اعم از رسمی ـ پیمانی و حق‌التدریس آزاد به تفکیک جنسیت در دوره‌های تحصیلی ابتدایی، راهنمایی ومتوسطه نظری تاکید کرد و از ستاد پروژه مهر و کمیته ساماندهی نیروی انسانی پروژه مهر نواحی آموزش و پرورش درخواست کرد به این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا حق کسی ضایع نشود.
در این گردهمایی، روسای ادارات آموزش و پرورش، معاونان و مسئولان آموزش دوره‌های مختلف تحصیلی، مسئولان حراست و ارزیابی عملکرد نواحی چهارگانه اهواز و مناطق باوی و حمیدیه حضورداشتند و درباره آخرین وضعیت نیاز نیروی انسانی به تفکیک رشته و جنسیت در دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، راهنمایی و متوسطه نظری، هماهنگی به منظور تعیین محل خدمت نیروهای حق التدریس آزاد و همچنین آمار دقیق کمبودها به تفکیک دوره تحصیلی، رشته و جنس بحث و تبادل نظر انجام شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول