اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

حق‌التدریس‌ها تعیین تکلیف شدند/تحول شیوه نظام بانکی در اخذ وثیقه پرداخت تسهیلات

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با اشاره به تحول در شیوه نظام بانکی در اخذ وثیقه پرداخت تسهیلات، گفت: با درایت نمایندگان مجلس هشتم تمام نیروهای حق‌التدریس نیز تعیین تکلیف شدند.

حق‌التدریس‌ها تعیین تکلیف شدند/تحول شیوه نظام بانکی در اخذ وثیقه پرداخت تسهیلات
قاسم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در تبیین و تشریح کارهای انجام شده در مجلس در حوزه آموزش و پرورش اظهار داشت: در کنار تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس، آموزش و پرورش را موظف کردیم تا نیروهای شرکتی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را نیز تعیین تکلیف کند به طوری که به جرات می‌توان گفت امروز در آموزش و پرورش هیچ نیروی بلاتکلیف وجود ندارد.
این نماینده مجلس در ادامه از ادغام نهضت سوادآموزی در دل آموزش و پرورش به عنوان ابتکاری ماندگار از سوی مجلس شورای اسلامی یاد کرد.
محمدی ابراز داشت: با این ادغام به دغدغه بسیاری از آموزشیاران نهضت پایان دادیم و وزارت آموزش و پرورش را موظف کردیم تا این نیروها را در مقاطع مختلف تحصیلی به صورت رسمی به کار گیرد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی همچنین از تعیین تکلیف معلمان خدمات شرکتی و پرداخت مطالبات قانونی آنها در سایه حمایت‌های مجلس هشتم خبر داد و خاطرنشان کرد: مجلس به آموزش و پرورش اختیار داد تا با هوشمند کردن مدارس زمینه ارتقای بهره‌وری را نیز در این حوزه فراهم کند.
وی ادامه داد: در استان اردبیل برای هوشمند کردن مدارس اعتبار مناسبی در نظر گرفته شده که با کمک 200 میلیارد تومانی به این حوزه امیدواریم هوشمند سازی مدارس به شکل واقعی اتفاق بیفتد.
 
*تحول شیوه نظام بانکی در اخذ وثیقه پرداخت تسهیلات
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود از تحول شیوه نظام بانکی در اخذ وثیقه پرداخت تسهیلات به کشاورزان خبر داد و گفت: بانک‌ها موظف شدند اسناد و نسخ معتبر کشاورزان را به عنوان وثیقه بانکی پذیرش کرده و تسهیلات را پرداخت کنند.
وی ساماندهی رودخانه بالیخلو و رودخانه‌های داخل شهر کورائیم، نمین، ‌دربند هیر و همراهی خوب شهرداران و شوراها را در اجرای این پروژه‌ها خواستار شد و گفت: ‌امیدواریم با ساماندهی رودخانه بالیخلو این مجموعه به زاینده رود اردبیل تبدیل شود.
این نماینده مجلس در ادامه سخنان خود از اجرای 9 هزار هکتار پروژه آب و خاک در مناطقی همچون پیراقوم، ‌آراللو، یامچی و بالا دست این سد خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون در اکثر روستاهای حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیز و سرعین سدهای معیشتی با هدف توسعه و رونق بخش کشاورزی و برطرف کردن دغدغه بیکاری در حال انجام است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول