اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

استخدام 2 هزار حق‌التدریسی در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در سال تحصیلی جدید، دو هزار و 41 نفر استخدام حق‌التدریسی در استان داریم.

استخدام 2 هزار حق‌التدریسی در خراسان رضوی
موسی‌الرضا صائمی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: بر اساس ماده پنج تعیین تکلیف طبق سنوات گذشته، 347 نفر امسال استخدام قطعی داریم.
صائمی‌فرد افزود: از این تعداد، 73 نفر استخدام قطعی حق‌التدریسی داریم که‌ فرهنگیان با مدرک فوق دیپلم و پنج سال سابقه کار و کارشناسی با چهار سال سابقه تدریس هستند.
معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: امسال برای نخستین‌بار در کشور، اداره امور پیشکسوتان را تاسیس کردیم که12 پرسنل‌ فرهنگی معاونت پشتیبانی، امور 50 هزار پیشکسوت فرهنگی استان خراسان رضوی را انجام می‌دهند.
صائمی‌فرد گفت: در شب‌های ماه مبارک رمضان امسال در مراسم افطاری با شکوه، 496 هزار و 307 نفر از فرهنگیان را با خانواده‌هایشان شرکت کردند، یعنی جمعیتی بالغ بر نیم میلیون نفر توسط معاونت پشتیبانی اداره‌‌کل آموزش و پرورش اطعام شدند.
معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: امسال در ایام‌ عید، این معاونت با همکاری سایر معاونت‌ها، 731 هزار نفر را اسکان دادند و این تعداد بالغ بر 433 خانواده از سراسر کشور بودند که در مشهد اسکان یافتند.
صائمی‌فرد افزود: امیدواریم در بخشی از بودجه زیارت با مصوب استانداری‌ خراسان رضوی به اسکان زائران فرهنگی تخصیص اعتبار شود.
معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه ارباب‌ رجوع واقعی آموزش و پرورش دانش‌آموزان هستند، گفت: استخدام بومی و منطقه‌ای آموزشیاران را در دستور کار داریم.
صائمی‌فرد به سامانه جامع اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی
اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی این سایت جامع، احتیاجی به مراجعه حضوری‌ معلمان برای پیگیری امور نیست.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول