اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری نمایشگاه هنری

36 اثر خطاطی هنرمندان پردیسی به نمایش درآمد

خبرگزاری فارس: دبیر برگزاری نمایشگاه خطاطی پردیس گفت: 36 اثر هنرمندان شهر جدید پردیس در نگارخانه «آوا» این شهر به همت شهرداری به نمایش گذاشته شد.

36 اثر خطاطی هنرمندان پردیسی به نمایش درآمد

مریم کیانی امروز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه خطاطی که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، شهردار پردیس، اعضای شورای اسلامی این شهر و جمع کثیری از هنرمندان در نگارخانه «آوا» انجام شد، در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید پردیس بانی برگزاری این نمایشگاه هنری هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مدیریت شهری در شهر جدید پردیس برای ارتقای سطح فرهنگی این منطقه اهمیت بسیاری قائل هستند.

کیانی اضافه کرد: از این رو، علاوه بر این نمایشگاه، فعالیت‏های فرهنگی دیگری نیز در شهر جدید پردیس به مناسبت‏های مختلف برگزار می‏شود.

دبیر برگزاری نمایشگاه خطاطی پردیس افزود: در این نمایشگاه آثار دو تن از هنرمندان ساکن در شهر پردیس به نمایش عموم گذاشته شد. از مجموعه 36 اثر به نمایش گذاشته شده، 18 اثر متعلق به طاهره الله‏دادیان و 18 اثر حاصل تلاش فرزین اسکندری بود.

کیانی اضافه کرد: حضور مسئولانی همچون امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، شهردار پردیس و اعضای شورای اسلامی این شهر باعث تشویق هنرمندان فعال در این نمایشگاه شده است.

دبیر برگزاری نمایشگاه خطاطی پردیس افزود: این آثار در دو بخش مجزای نستعلیق و شکسته نستعلیق و بخش نقاشی‏ خط و معلّا در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی ادامه داد: برنامه‏های جنبی دیگری نظیر اجرای موسیقی زنده سنتی با مضامین عرفانی، برپایی کارگاه هنری، معرفی آثار از سوی خالقان آن و پذیرایی نیز در این مراسم انجام شد.

کیانی اضافه کرد: از هنرمندان فعال در این نمایشگاه با تقدیم لوح تقدیر و هدیه یادبود قدردانی به عمل آمد و همچنین هنرمندان، برخی آثار خود را به رسم یادبود به مسئولان هدیه کردند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول