اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

استقبال مردم از نمایشگاه دستاوردهای دولت بی‏نظیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: استقبال مردم این شهرستان و سایر نقاط استان تهران از نمایشگاه دستاوردهای دولت خدمتگزار بی‏نظیر است.

استقبال مردم از نمایشگاه دستاوردهای دولت بی‏نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری دماوند، علیرضا قاسمی‏فرزاد در نمایشگاه دستاوردهای دولت‏های نهم و دهم در شهرستان دماوند اظهارداشت: خوشبختانه امروز نمایشگاه با استقبال بسیار خوب اقشار مختلف مردم و مسئولان مواجه شده است و از ساعات اولیه صبح، جنب و جوش و پویایی مطلوبی در دست اندرکاران نمایشگاه، خبرنگاران و بازدیدکنندگان مشاهده می شود.

قاسمی فرزاد از حضور و بازدید مشاور و معاون حقوقی استاندار تهران در نمایشگاه خبر داد و گفت: انتظار می رود در روزهای آتی برپایی نمایشگاه شاهد حضور هر چه بیشتر بازدیدکنندگان باشیم.

وی یکی از اقدامات این روز را انجام ملاقات مردمی در محل نمایشگاه عنوان و ابراز امیدواری کرد: بتوان به خوبی و شایستگی بخشی از خدمات دولت را در منظر عموم به نمایش گذارده و خادمان متعهد و شایسته ای برای مردم ولایتمدار این دیار باشیم.

درود بر مدیران شایسته ای که حتی در کوتاه‏ترین دوران مسئولیت خود، بدعت پسندیده ای را به یادگار گذاشتند تا فرزند خلف و شایسته ایران اسلامی با انتخاب راهی درست و تقویت این شیوه خداپسندانه، ادامه دهنده مسیر الهی آن بزرگواران شهید همیشه جاوید باشند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول