اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی و نظارت استانداری زنجان خبر داد

بازدید 120 هزار زنجانی از نمایشگاه دولت مهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی و نظارت استانداری زنجان با اشاره به بازدید 120 هزار نفر از نمایشگاه دولت مهر در زنجان گفت: در نمایشگاه دولت مهر مردان بیشتر از زنان از غرفه‌ها بازدید کردند.

بازدید 120 هزار زنجانی از نمایشگاه دولت مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قاسم علی‌اکبری در مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ دولت مهر ارائه کارنامه هفت ساله دولت نهم و دهم بود.

وی با تقدیر از حضور مردم در نمایشگاه دولت مهر افزود: مردم با حضور در این نمایشگاه رکورد حضور خود از نمایشگاه‌های برگزار شده در استان را شکستند.

مدیرکل بازرسی و نظارت استانداری زنجان با اشاره به اینکه نمایشگاه دولت مهر با تشکیل چهار کمیته تخصصی در اسفند ماه سال گذشته آغاز به کار کرد، افزود: بخشی از دستاوردهایی که در دولت نهم و دهم به دست آمده بود در نمایشگاه مشهد که همزمان با سفر ریاست جمهوری به این شهر بود، در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های استان با عملکرد مناسب در نمایشگاه حاضر شدند، اضافه کرد: خوشبختانه مردم استان نیز استقبال خوبی از این نمایشگاه کردند.

علی‌اکبری در ادامه با اشاره به اینکه ارزیابی دستگاه‌ها بر اساس ملاک‌های مختلفی صورت گرفته است، اضافه کرد: برای ارزیابی دستگاه‌ها تیم ارزیابی با پر کردن فرم و نظرسنجی از حداقل 150 نفر در روز اقدام به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های استان می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس ارزیابی و آمار گرفته شده بیش از 120 هزار نفر از نمایشگاه دولت مهر بازدید کردند، افزود: از بین افراد شرکت‌کننده 47.2 درصد را زنان و 52.8 درصد را مردان تشکیل می‌دادند.

مدیرکل بازرسی و نظارت استانداری زنجان همچنین میانگین سنی افراد بازدیدکننده را 31 سال عنوان کرد و افزود: 25 درصد از افراد شرکت‌کننده در نمایشگاه از طریق اطلاع‌رسانی دوستانشان در آنجا حضور داشتند.

وی همچنین با اشاره به انگیزه افراد شرکت‌کننده در نمایشگاه افزود: با اطلاعات گرفته شده از بازدیدکنندگان 58.2 درصد به منظور اطلاعات بیشتر در آنجا حضور پیدا کردند.

علی‌اکبری همچنین با اشاره به اینکه 60.2 درصد از کل بازدیدکنندگان سال گذشته نیز از نمایشگاه زنجان در مسیر توسعه بازدید کرده بودند، افزود: با ارزیابی به عمل آمده 69.8 درصد از بازدید‌کنندگان علاقه‌مند به پیگیری دستاوردهای دولت در طول هفت سال گذشته بودند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول