اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف کمک به هموطنان زلزله‌زده صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه خیریه غافله عشق در قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: نمایشگاه خیریه غافله عشق به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی و اعزام جوانان داوطلب به منطقه زلزله‌زده آذربایجان شرقی برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه خیریه غافله عشق در قم

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با همکاری تعدادی از سمن‌های استان، نمایشگاه غافله عشق را به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی و اعزام جوانان داوطلب به منطقه زلزله‌زده آذربایجان شرقی برگزار می‌کند.

وی بیان داشت: این اداره کل به منظور تقویت حس نوع‌دوستی و ایثارگری جوانان و در راستای اجرای فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری در زمینه کمک‌رسانی به هموطنان زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی نمایشگاهی را با عنوان غافله عشق برگزار می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به زمان برپایی این نمایشگاه خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط معاونت فرهنگی و جوانان این اداره کل، نمایشگاه از روز شنبه یازدهم شهریور ماه تا پنجشنبه شانزدهم شهریور برپا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه به همت تشکل‌های جوان استان و با همکاری نهادها و ارگان‌های دولتی نظیر شهرداری، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در محل بوستان نجمه برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: این در حالی است که بیش از 20 غرفه در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است که در آن تعدادی از هنرمندان با ارائه آثار خود در نمایشگاه عواید حاصل از فروش آن را به زلزله‌زدگان اهدا خواهند کرد.

جهان‌بینی همچنین از ثبت‌نام جوانان قمی به منظور اعزام به شهرهای زلزله‌زده برای کمک در بازسازی مناطق زلزله‌زده خبر داد و عنوان داشت: جوانان علاقمند می‌توانند در طول زمان برگزاری نمایشگاه به غرفه مربوطه برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در ادامه از حضور قهرمانان رشته‌های مختلف ورزش قم در عرصه ملی و استانی در کنار جوانان به‌عنوان بخش ویژه این نمایشگاه یاد کرد و از تمام هنرمندان، مفاخر و چهره‌های برجسته خواست تا با حضور در این نمایشگاه در این امر خیر سهیم باشند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول