اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال رخ داد

رشد 200 درصدی اجرای طرح‌ امنیت اجتماعی در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان از رشد 200 درصدی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در پنج ماه نخست سال جاری در سطح شهرستان خبر داد.

رشد 200 درصدی اجرای طرح‌ امنیت اجتماعی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا قاسمی ظهر امروز در شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان با اشاره به انجام طرح‌های مختلف در راستای مقابله با مواد مخدر اظهار داشت: اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی مناطق آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی از رشد 200 درصدی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در پنج ماه نخست سال جاری در سطح شهرستان همدان خبر داد و افزود: دستگیری‌ها در راستای اجرای این طرح‌ها 102 درصد رشد و کشفیات یک هزار و 895 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان ادامه داد: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده نیز 52 درصد افزایش داشته‌ایم که در این زمینه دستگیری‌ها با کاهش 76 درصدی و کشفیات با افزایش 602 درصدی مواجه بوده است.

وی اظهار داشت: اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی نیز 33 درصد کاهش، دستگیری‌ها در این زمینه 32 درصد و کشفیات نیز 96 درصد افزایش داشته است.

قاسمی در بخش دیگری از سخنانش افزود: جمع کل کشفیات در این طرح‌ها 190 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی در پایان سخنانش از انهدام 11 باند مواد مخدر در همدان خبر داد و ابراز داشت: یک هزار و 248 نفر نیز طی این مدت دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول