اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی گیلان:

طرح ارتقای امنیت اجتماعی گیلان شدیدتر می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گیلان از تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی استان در تابستان سال جاری خبر داد.

طرح ارتقای امنیت اجتماعی گیلان شدیدتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد رحمتی بعد از ظهر امروز در جلسه پلیس گیلان با تبریک اعیاد شعبانیه دقت در اجرای ماموریت‌های محوله پلیس را مورد تاکید این نیرو قرار داد.

وی به گستردگی طرح ارتقای امنیت اجتماعی در فصل تابستان اشاره کرد و افزود: این طرح با حضور گسترده پلیس در تفرجگاه‌ها، اماکن زیارتی، سیاحتی و سواحل استان آغاز شده و برای ایجاد امنیت، آرامش روحی و روانی مردم و مسافران، پلیس نهایت تلاش خود را به عمل می‌آورد.

فرمانده انتظامی گیلان گفت: این مسئولیت بزرگ تنها متوجه نیروی انتظامی نبوده بلکه باید دستگاه‌ها و سازمان‌های دیگر که در این راستا مسئولیت دارند نیز احساس مسئولیت خود را به خوبی در معرض نمایش و دید عام قرار دهند.

وی بر اسلامی بودن چهره شهرهای گیلان تاکید کرد و یادآور شد: مطالبات به حق مردم، اسلامی بودن چهره شهرهای ماست و پلیس نیز در این راستا ضمن اینکه اقدام‌های خود را تشدید می‌کند با همکاری مجامع امور صنفی به آن تعداد از اصنافی که در این زمینه همکاری نکرده‌اند تذکرات لازم را می‌دهد و در صورت عدم اجرای این تذکرات، برابر مقررات و قوانین نسبت به پلمب واحد صنفی مربوطه اقدام می‌شود.

قائد رحمتی فرماندهان و رؤسای پلیس‌های تخصصی را بر توجیه بیشتر نیروهای تحت امر خود برای اجرای مأموریت‌های بهینه تأکید کرد.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول