اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بندرعباس خبر داد

تشدید اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بندرعباس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهریورماه جاری در این شهرستان خبر داد.

تشدید اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحسین بسطامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این رابطه، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مردادماه 321 نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: مأموران پر تلاش و خستگی‌ناپذیر شهرستان با تلاش شبانه‌روزی در یک ماهه گذشته 350 نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد کارتن خواب را دستگیر و مقداری مواد مخدر، 49 هزار و 460 لیتر سوخت قاچاق و 4 هزار و 498 قطعه تجهیزات دریافت از ماهواره و 638 هزار و 670 نخ سیگار قاچاق کشف و هم‌چنین تعدادی اتباع بیگانه غیر مجاز که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده بودند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بندرعباس خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده یک هزار و 161 دستگاه موتورسیکلت و 151 دستگاه خودرو متخلف توقیف و ضمن اعمال قانون متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

بسطامی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردمی با پلیس از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه قاچاق و توزیع مواد مخدر، مشروبات الکلی و غیره از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: پلیس تمام تلاش خود را در راستای برقراری امنیت به کار بسته است و همکاری مردم در این بین به برقرار شدن کامل نظم و امنیت در شهر کمک فراوانی می‌کند.

بسطامی اضافه کرد: برقراری نظم و امنیت و برخورد با مخلان نظم و آسایش از وظایف مهم پلیس است که اگر با همکاری مردم همراه باشد به نتیجه می‌رسد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول