اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان:

امنیت بستر فعالیت‌های اجتماعی است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی گیلان گفت: امنیت بستر تمام فعالیت‌های اجتماعی است و پلیس نقش اساسی در این زمینه دارد.

امنیت بستر فعالیت‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد رحمتی در جمع پذیرفته‌شدگان مقاطع درجه‌داری پیمانی پلیس، اظهار کرد: اکنون که فرصت خدمتگزاری به جامعه را به دست آوردیم، باید تعهدات و سوگندهای خود را دقیقاً به مرحله اجرا در آورده و ذخیره‌ای برای آخرت خود کسب کنیم.

فرمانده انتظامی گیلان، گزینش پذیرفته‌شدگان را در راستای تأمین کسری نیروی مورد نیاز و ایجاد اشتغال برای جوانان اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی به لحاظ گستردگی کار، وظایف سنگینی را برعهده دارد و به همین دلیل افراد خاص و توانمندی را می‌طلبد.

فرمانده انتظامی گیلان، امنیت را امری پسندیده و بستر تمام فعالیت‌های اجتماعی خواند و تصریح کرد: نیروی انتظامی عرصه کار و تلاش و فعالیت است به طوری که می‌توان گفت پلیس در تمام صحنه‌های اجتماع حضور و نقش اساسی دارد.

وی اصل خدمت به خلق را امری پسندیده و مقدس خواند و ابراز کرد: پلیس در تمام شئون زندگی با مردم مرتبط بوده و باید به دور از وسوسه‌های شیطانی با سعه صدر، ایمان قوی و توکل بر خدا، به ارائه خدمات به مردم بپردازد.

قائد رحمتی از پذیرفته شدگان مقطع درجه‌داری خواست با سپری کردن دوره‌های آموزشی و عمل به فرامین فرماندهان زمینه موفقیت خدمت 30 ساله را برای خود مهیا کنند.

وی، نخستین خطا را در دوره پنج‌ساله پیمانی، آخرین خطا اعلام کرد و افزود: در این دوره پنج‌ساله عملکردها دقیقاً کنترل شده و در صورت اثبات هرگونه جرم یا خطا، طبق مقررات برخورد می‌شود.

این مسئول ادامه خدمت پس از پنج سال دوره پیمانی را نیز توأم با کنترل اعلام کرد و یادآور شد: اداره‌های عقیدتی، حفاظت و دیگر واحدهای نظارتی و کنترلی، عملکرد تمام کارکنان را زیر نظر داشته تا خدمتی شایسته ملت بزرگوار ارائه شود.

وی حضور پذیرفته‌شدگان در جمع نیروی انتظامی را مبارک خواند و متذکر شد: از این فرصت باید به بهترین نحو برای ارائه خدمات به جامعه و تشکیل زندگی آبرومندانه بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول