اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

برخود قاطع با جرایم تاثیرگذار بر امنیت اجتماعی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: از سوی پلیس آگاهی استان با جرایم مهم و تاثیرگذار بر امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه برخورد جدی و قاطع می‌شود.

برخود قاطع با جرایم تاثیرگذار بر امنیت اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قنبر مداحی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پلیس در برابر جرایمی مانند تجاوز به عنف، زورگیری، خرید و فروش اموال مسروقه و سرقت که بر امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه تاثیرگذار هستند، به شدت و قاطعانه ایستادگی خواهد کرد.

وی تمرکز بر کشف جرایم اثرگذار بر امنیت عمومی جامعه، ایجاد هماهنگی و تعامل بین واحدهای اجرایی شهرستان‌های استان، افزایش اقتدار پلیس در اذهان عمومی، اقدام پیش‌دستانه علیه متخلفان، مبارزه جدی با مظاهر علنی وقوع جرم و خریداران اموال مسروقه و افزایش هزینه ارتکاب جرم را از اهداف اصلی طرح مبارزه با مجرمان جرایم تاثیرگذار بر امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه دانست.

مداحی ادامه داد: در این راستا پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی می‌تواند با شناسایی مناطق آلوده به جرم کیف‌قاپی و اجرای طرح توقیف موتور‌سیکلت‌های فاقد اسناد و مدارک، اخذ تصویر مجرمان تحت تعقیب از پلیس آگاهی و توزیع آن بین عوامل گشت و پلیس راه برای شناسایی آنها اقدام کند.

وی افزود: پلیس امنیت عمومی استان نیز با ردیابی و شناسایی مجرمان و برخورد جدی با واحدهای صنفی برابر آیین‌نامه اماکن عمومی و قانون نظام صنفی، با علم و اطلاع اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه از سارقان می‌کنند تا پلیس آگاهی را در برخورد قاطع با آنها یاری رسانند.

مداحی آگاه‌سازی، آموزش همگانی و ترغیب همکاری مردم و صنوف با ماموران برای معرفی مجرمان و تهیه بروشورهای هشداری انتظامی در خصوص شگردهای مجرمان را از اقدامات معاونت اجتماعی استان برای برخورد با جرائم تاثیرگذار در امنیت جامعه دانست.

وی گفت: معاونت آگاهی می‌تواند با تهیه برنامه‌های آموزشی و هشدارهای انتظامی، تهیه عکس، فیلم و گزارش از کشفیات، اجرای عملیات روانی برای سلب اعتماد سارقان از مالخران و خریداران اموال مسروقه و اطلاع‌رسانی برای عدم استفاده از خودروهای شخصی برای حمل و نقل، از میزان وقوع جرائم جلوگیری کرده و پلیس آگاهی را در اجرای طرح برخورد با مجرمان تاثیرگذار در امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه کمک کند.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی همکاری و تعامل تمام واحدهای انتظامی استان در جلوگیری و برخورد قاطع با مجرمان را خواستار شد و این امر را در مقابله و برخورد قاطع با مجرمان و پاکسازی جامعه از جرم و جنایت بسیار موثر دانست.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول