اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان:

اصناف تولیدی به حوزه شهرک‌های صنعتی اضافه می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: در آینده اصناف تولیدی نیز به حوزه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان‌ها اضافه می‌شوند.

اصناف تولیدی به حوزه شهرک‌های صنعتی اضافه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، حمید قاسم‌نژاد در نخستین جلسه کار گروه کارشناسی صنعت، معدن و شهرک‌های صنعتی استان کرمان با اشاره به مباحث حمایتی این شرکت و توجه به صنایع کوچک نگرش به فعالیت‌های این شرکت را در حوزه حمایت از صنایع کوچک و بعد نرم‌افزاری مورد تأکید قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: در آینده صنوف تولیدی نیز به حوزه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان‌ها اضافه می‌شوند.

در این جلسه که نمایندگان اعضای کارگروه امور اقتصادی استان و واحدهای صنعتی حضور داشتند، نمایندگان واحدهای صنعتی به بیان مشکلات خود پرداختند و در این راستا مقرر شد یک گروه کارشناسی به بررسی مشکلات صنعت و معدن و شهرک‌های صنعتی رسیدگی و نتیجه برای تصویب به کارگروه امور اقتصادی استانداری منعکس شود.

همچنین از سوی اعضا تأکید شد، مشکلات واحدهای صنعتی پس از طرح در گروه کارشناسی توسط ارگان‌های متولی و نهادهای مرتبط ریشه‌یابی و پیشنهادها و راهکارهای اجرایی در راستای حل مشکل پیش روی صنعت به کار گروه امور اقتصادی ارجاع شود.

در جریان برگزاری جلسه مسائل مرتبط با شرکت شهرک‌های صنعتی در حوزه‌های مشکلات بانکی، مسائل مالیاتی و زیرساخت‌ها شامل انشعاب فاضلاب و ورودی شهرک صنعتی خضرا مطرح و مقرر شد، مراتب با حضور مدیران ذیربط در استان مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گیرد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول