اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد تسهیل واحدهای صنعتی

8 مصوبه شرکت شهرک‌های صنعتی قم تصویب شد

خبرگزاری فارس: در جلسه ستاد تسهیل مشکلات واحدهای صنعتی استان قم هشت مصوبه مربوط به شرکت شهرک‌های صنعتی قم به تصویب رسید.

8 مصوبه شرکت شهرک‌های صنعتی قم تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای صنعتی استان قم با حضور علی‌نقی قدس مدیر امور استان‌ها و مجلس، صادقی معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و جمعی از مدیران و صاحبان صنایع استان برگزار شد.

در این ستاد که با هدف بررسی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی شکل گرفت کمیته شرکت شهرک‌های صنعتی به ریاست مهندس موفق تشکیل شد و به مدت چهار ساعت سرمایه‌گذاران و مدیران واحدهای صنعتی به بیان نیازها و خواسته‌های خود پرداختند.

قدس در این ستاد که مدیرعامل و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم وی را همراهی می‌کردند بعد از شنیدن نیازها و مشکلات واحدهای صنعتی دستورات لازم برای رفع مشکلات و یا تسهیل در امر تولید واحدهای مذکور ارائه کرد.

در مراسم پایانی ستاد که با حضور استاندار و نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد هشت مصوبه برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم به تصویب رسید.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول