اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک ایران

طرح گازرسانی شهرک صنعتی بابکان مازندران بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری طرح گازرسانی و تصفیه‌خانه صنعتی در شهرک صنعتی بابکان آمل با حضور معاون وزیر صنعت و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران آغاز شد.

طرح گازرسانی شهرک صنعتی بابکان مازندران بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران عصر امروز در آیین بهره‌برداری از این دو طرح زیربنایی بیان کرد: شهرک صنعتی بابکان آمل به عنوان 12امین تصفیه‌خانه شهرک‌های صنعتی استان دارای این طرح شده است.

عباسعلی وفایی‌نژاد با اشاره به اینکه اجرای این تصفیه‌خانه به صورت طرح و ساخت صورت گرفته است، یادآور شد: این تصفیه‌خانه از محل مصوبات سفر دو هیات دولت به مازندران اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بابکان در طول شبانه‌روز ظرفیت نگه‌داری 175 مترمکعب فاضلاب را دارد، اظهار داشت: برای ساخت این تصفیه‌خانه یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه ساخت این شهرک صنعتی در زمینی به مساحت یک هزار و 500 مترمربع صورت گرفته است، افزود: مدت اجرای این پروژه 20 ماه بود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به طرح گازرسانی این شهرک صنعتی یادآور شد: این شهرک همچنین در هفته دولت به عنوان هجدهمین شهرک صنعتی استان گازدار شده است.

وی با بیان اینکه برای گازدار کردن این شهرک 280 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، گفت: برای گازدار کردن این شهرک 2 هزار و 700 مترمربع لوله‌گذاری برای حجم گازرسانی 20 هزار مترمربعی صورت گرفته است.

انتهای ‌پیام/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول