اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح 14 طرح عمرانی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: این شرکت به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، 14 طرح عمرانی را با هزینه 28 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رساند.

افتتاح 14 طرح عمرانی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان

علی خداپناهلو امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: افتتاح 14 طرح عمرانی برای توسعه و تکمیل اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان و در نهایت برای ایجاد اشتغال‌زایی پایدار صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در افتتاح این 14 طرح پیش‌رو موارد زیربنایی و زیر ساختاری مانند آسفالت، آب، برق و گاز و همچنین دیگر موارد مورد نیاز طرح‌های بزرگ صنعتی مد نظر قرار گرفته است، تاکید کرد: علاوه بر این، تعداد 6 واحد صنعتی و تولیدی نیز توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان ادامه داد: با بهره‌برداری از 6 واحد صنعتی و تولیدی، امکان اشتغال حدود 300 نفر به وجود می‌آید.

وی مکان افتتاح واحدها و طرح‌های بزرگ صنعتی را در نقاط مختلف استان اصفهان عنوان کرد و گفت: نطنز و محدوده شهرستان اصفهان از جمله مکان‌هایی هستند که این اقدامات صنعتی صورت می‌گیرد.

خداپناهلو اشاره‌ای به وضعیت فعلی کشور کرد و ادامه داد: به طور حتم با توجه به شعار رهبر معظم انقلاب در سال جاری مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی می‌توانیم شکست پذیری تحریم‌ها را به خوبی مشاهده کنیم.

وی گفت: البته صنعت‌گران باید به این نکته توجه داشته باشند که علاوه بر تولید محصولات با کیفیت، صادرات خارجی را نیز پیش روی خود قرار دهند.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی راه حل قدرتمندانه‌ای برای به خاک نشاندن تحریم‌ها است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول