اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته دولت صورت گرفت

آبرسانی به شهرک صنعتی سپیدان

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت پروژه آبرسانی به شهرک صنعتی بنگستان سپیدان در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

آبرسانی به شهرک صنعتی سپیدان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان فارس، سرپرست شرکت آبفای فارس در مراسم بهره‌برداری از پروژه آبرسانی شهرک صنعتی سپیدان به بیان مشخصات فنی این پروژه پرداخت و اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه که شامل 12 کیلومتر لوله‌گذاری با استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلن به قطر 280 و 225 میلی‌متر است، از سال 1389 آغاز شد و با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال، از محل اعتبار شهرک‌های صنعتی و دو درصد نفت و گاز هم‌زمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

علی قلندری افزود: با بهره‌برداری از این پروژه شهرک صنعتی بنگستان، مسکن مهر سپیدان و چند روستا از مزایای آبرسانی آن بهره‌مند می‌شوند که امیدوارم این خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی، دولت خدمتگزار و شرکت آبفای فارس مورد قبول خداوند واقع شود و بر مردم این خطه از استان فارس مبارک باشد.

فرماندار سپیدان نیز طی سخنانی کوتاه، ضمن بیان نیازهای حوزه آب و فاضلاب در این شهرستان ابراز امیدواری کرد، با رویکرد مثبت مسئولان در این زمینه در آینده نزدیک شاهد پیشرفت در پیشبرد پروژه فاضلاب و نیازهای آبرسانی منطقه باشیم.

علیرضا انصاری فعالیت‌های موثر شرکت آب و فاضلاب استان فارس را برای برطرف کردن معضلات آبرسانی در شهرستان سپیدان مورد تمجید قرار داد.

به گزارش فارس، شهر سپیدان با جمعیتی بالغ بر 22 هزار نفر در شمال‌غربی استان فارس واقع شده است که عملیات آبرسانی به 4 هزار و 700 مشترک آب شرب این شهر با استفاده از منابع آبی چشمه سپیدان (پنج کیلومتری این شهر) و یک چاه آهکی، از طریق 22 کیلومتر خط انتقال آب و 90 کیلومتر شبکه توزیع صورت می‌گیرد.

این شرکت هم‌زمان با هفته دولت پروژه‌های دیگری را در نقاط مختلف استان فارس مورد بهره‌برداری قرار داد یا عملیات اجرایی آن را آغاز کرد که شامل بهره‌برداری از یک چاه آبرفتی به عمق 100 متر و میزان آبدهی 30 لیتر بر ثانیه با اعتباری بالغ بر هزار و 300 میلیون ریال در شهر فیروزآباد، آغاز بهره‌برداری از چاه آهکی شماره 15 آبفای کازرون به عمق 300 متر و میزان آبدهی 30 لیتر بر ثانیه با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 900 میلیون ریال بود.

همچنین این شرکت، بهره‌برداری از ساختمان اداری جدید اداره آبفای اوز که با زیربنای 250 متر در زمینی به مساحت 500 متر مربع و اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال احداث شده است و آغاز عملیات اجرایی شبکه‌گذاری شهرک‌های یک و یک و شهرک دانشگاه قادرآباد از خط آبرسانی 200 میلی‌متر یک و یک به طول 9 کیلومتر با تخصیص اعتباری برابر با 5 هزار میلیون ریال را در این هفته در برنامه‌های خود داشت.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول