اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کارخانه خودروسازی ایران خودروی مازندران خبر داد

افزایش ظرفیت خودروسازی مازندران تا 30 هزار خودرو

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کارخانه خودروسازی ایران خودروی مازندران با اشاره به اینکه سال گذشته 15 هزار و 460 خودرو تولید کردیم، گفت: در برنامه امسال بنا داریم ظرفیت خودرو سازی را به 25 تا 30 هزار خودرو در سال افزایش دهیم.

افزایش ظرفیت خودروسازی مازندران تا 30 هزار خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، تیم 30 نفره عکاسی دومین جشنواره فیلم و عکس صنعتی از کارخانه خودروسازی ایران خودروی مازندران در بابل بازدید کردند.

مدیرعامل کارخانه خودروسازی ایران خودروی مازندران عصر امروز در جمع عکاسان دومین جشنواره فیلم و عکس صنعتی، اظهار داشت: هر اندازه ارتباط هنر و صنعت بیشتر باشد، مردم هم بیشتر با زحمات در کارخانه‌ها آشنا می‌شوند.

امید حسین‌نژاد با اشاره به اینکه گاهی یک تصویر از 200 صفحه نوشته تاثیرگذاری بیشتری دارد، تصریح کرد:‌ امیدواریم این جشنواره بتواند نه فقط صنعت خودروسازی بلکه دیگر صنایع استان را هم به نمایش درآورد.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره گامی مهم در معرفی صنایع استان است، متذکر شد:‌ از این طریق مسئولان هم با مسائل ریز صنعت آشنایی بیشتری پیدا می‌کنند.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه کارخانه ایران خودرو از خرداد سال 89 با  تولید روزانه سه تا چهار خودرو فعالیت خود را شروع کرد، ادامه داد:‌ در پایان سال 90 روزانه به تولید 90 دستگاه خودرو دست یافتیم و این افتخاری برای صنعت استان است.

وی با بیان اینکه صنایع مادر از جمله خودرو سازی جذابیت بیشتری دارند، گفت:‌ انسان‌ها به هویت خود زنده هستند و این صنعت می‌تواند به بخشی از هویت ما تبدیل شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مازندران که از فقر صنعت برخوردار است و صنایع زیادی هم مشغول به فعالیت نیستند، شرکت‌هایی مانند ایران خودرو ورود پیدا کرده و مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اینکه از مسئولان انتظار نگاه مهربانانه به صنعت داریم، افزود: سایت ایران خودرو برای تولید روزانه 20 دستگاه خودرو ساخته شده بود و در سال گذشته 15 هزار و 460 خودرو تولید کردیم.

حسین‌نژاد ادامه داد: در برنامه امسال بنا داریم ظرفیت خودرو سازی را به 25 تا 30 هزار خودرو در سال افزایش دهیم که در صورت تحقق، تحول خوبی در این زمینه به وجود می‌آید.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول