اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

خیزش ملت‌ها نویدبخش فصل اقتدار اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا گفت: خیزش ملت‌های منطقه نویدبخش آغاز فصلی دیگر از اقتدار عظیم اسلامی است.

خیزش ملت‌ها نویدبخش فصل اقتدار اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در همایش تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی امروز بر سراسر جهان سایه افکنده و ملت‌ها را به سوی بیداری کشانده است، اظهار کرد: قدرت و عظمت والایی که ملت ایران در ابتدای انقلاب از خود نشان داد، برای همیشه شر دولت‌های مستکبر و ستمگر را از سر کشور کنار زد و موجب شکوفایی و اقتدار ایران اسلامی شد.

امام جمعه بویین زهرا با اشاره به سیر صعودی دستاورد‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی، صنعتی و سازندگی افزود: آرمان‌ها و اهداف متعالی انقلاب اسلامی همان اسلام‌خواهی و توجه بر محرومیت‌زدایی است و آنچه که مسئولان و کارگزاران نظام تاکنون به ثمر رسانده‌اند، چیزی جز خدمت‌رسانی و یاری بی‌وقفه محرومان نبوده است.

وی با بیان اینکه رفع موانع و ابهام‌زدایی از برخی از مسائل افزایش اقتدار و قدرت سیاسی کشور را در بر دارد، عنوان کرد: ایران اسلامی به عنوان کشوری که دارنده‌ منابع متعدد طبیعی و انسانی است، باید با تلاش مضاعف همگانی به الگوی طراز اول کشور‌های دیگر تبدیل شود.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: میراث گرانبهای معمار کبیر جمهوری اسلامی که همان دستاورد‌ها و مقاصد الهی است، باید بیش از پیش در جامعه زنده نگاه‌داشته شود.

زرینه ادامه داد: خیزش امت‌های اسلامی نیز امروز به برکت همین اندیشه‌ها و آرمان‌های جاوید امام راحل است.

وی تحقق کامل منویات مقام معظم رهبری را از وظایف محوری مسئولان و کارکنان نظام اسلامی در هر سمت و زمینه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: درخشش نور ولایت در کشور سبب اقتدار و عزت اسلامی شده است.

امام جمعه بویین زهرا با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان کشور با تکاپو و تلاش ویژه‌ای در حال صعود به سوی قله‌های علم و دانش است، عنوان کرد: فصل اقتدار و عزت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی با شکست و نابودی مستکبران در سراسر عالم فرا رسیده است.

زرینه اضافه کرد: ملت ایران همواره با دفاع جانانه از حریم ولایت فقیه به شهدای دفاع مقدس ادای دین می‌کند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول