اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

انقلاب اسلامی ایران کانون خطرآفرینی برای استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: انقلاب اسلامی ایران کانون خطرآفرینی برای استکبار جهانی است.

انقلاب اسلامی ایران کانون خطرآفرینی برای استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران شهر گرگان اظهار داشت: همه فشارهای استکبار جهانی بر روی نظام، ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران برای به زانو درآوردن این کشور از آرمان‌های خود است.

وی تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما در یک پیچ حساس تاریخی قرار داریم فضای جهانی فضایی سخت و پیچیده شده و شرایط متفاوتی در جایگاه جهانی اتفاق افتاده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر اینکه گروه‌بندی‌های قدرت در حال تغییر کردن است گفت: قدرت‌های استکباری نمی‌خواهد وضعیت گذشته تغییر پیدا کند چرا که آنها در حال حاضر حاکم بر جهان هستند و نظم ظالمانه در اختیار گروهی کوچک مدیریت می‌شود.

پورمحمدی افزود: استکبار جهانی تمام حیله و ترفندهای خود را به کار می‌گیرد تا وضعیت گذشته ادامه پیدا کند.جمهوری اسلامی ایران در این شرایط ویژه در جایگاه تأثیرگذاری قرار دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تأکید کرد: دنیای غرب احساس می‌کند هیچ رقیبی ندارد ولی هم‌اکنون با یک قدرت نوظهور مواجه شده و این قدرت اسلام و جمهوری اسلامی ایران است که این موضوع برای آنها خیلی خطرناک شده چون منافع آنها را به خطر انداخته است.

پورمحمدی با اشاره به نکاتی که نظام باید به آن توجه کند افزود: دشمنان با طراحی تحریم‌ها، تهدید نظامی به مراکز هسته‌ای و موشکی تلاش دارند ایران را به زانو درآورند.

وی افزود: دشمنان دیدند نظام جمهوری اسلامی از توانمندی بالای نظامی برخوردار است لذا تلاش کردند از طریق مباحث اقتصادی در راه پیشرفت نظام اختلاف ایجاد کنند.

وی از مردم خواست در این شرایط حساس با هوشیاری و صبر وحدت خود را حفظ کنند.

وی با اشاره به اجلاس عدم تعهد در تهران گفت: استکبار جهانی تلاش داشت در خصوص برگزاری اجلاس نم ایران را منزوی کند ولی همه دیدند سران کشورها با پای خودشان در این کنفرانس شرکت کردند.

پورمحمدی افزود: حضور 120 کشور و سران بیش از 40 کشور نشان دهنده شکست استکبار در به انزوا کشیدن ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: شرایط به گونه‌ای شده است که خودشان بلندگوی مواضع ما در عرصه بین‌المللی شده‌اند و حرف‌هایی که نمی‌خواستند ملتها بشنوند از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف به گوش جهانیان رسیده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: هم‌اکنون جهانیان صدای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اکنون وقت تغییر نظم جهانی است را به خوبی شنیده‌اند.

وی با اشاره به دستاوردهای این اجلاس گفت: روز گذشته رئیس ستاد مشترک آمریکا به رژیم صهیونیستی پیغام داد که اگر بخواهید به ایران حمله کنید به حمایت ما امیدوار نباشید.

پورمحمدی اذعان داشت: مقام معظم رهبری در این اجلاس به خوبی مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت اسلام را به رخ ملت‌های دیگر کشیدند که این استواری مواضع رهبری نشأت گرفته از حمایت‌های همه جانبه مردم از اصول و اصل ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه مسئولین در برابر مردمی که همیشه در صحنه هستند تأکید کرد: مسئولان باید به فکر دغدغه‌ها و مشکلات مردم باشند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تأکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در هفته دولت از تلاش‌ها و مواضع انقلابی دولت تقدیر کردند از آنها خواست که مشکلات و گرفتاری‌های مردم از جمله گرانی‌ها و تورم را با جدیت مطرح سازند.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول