اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

اندیشه اسلامی در جهان حیات استکبار را تهدید می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: اندیشه پویای اسلامی و امام خمینی (ره) باعث شده تا حیات استکبار جهانی در سراسر جهان به مخاطره افتاده و شرایط را علیه خود می‌بینند.

اندیشه اسلامی در جهان حیات استکبار را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوشتر اظهار داشت: استکبار جهانی از بمب هسته‌ای که ایران هیچ‌گاه به دنبال آن هم نبوده است نمی‌ترسد بلکه از گسترش اندیشه‌های والای اسلام در سراسر جهان هراس دارد.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی تلاش دارند تا داشته‌های اندیشه‌ای ایران به جهان عرضه نشود ولی در اجلاس سران غیرمتعهد‌ها رهبری معظم انقلاب اسلامی در بیانات خود به خوبی اندیشه اسلام را در مقوله‌های آزادی، انرژی هسته‌ای و... بیان داشت.

وی تاکید کرد: دشمن از اسرائیل ستیزی ایران اسلامی در جهان هراس دارد و از این بیم دارد که اسرائیل ستیزی ایران به دیگر کشورهای برسد که دشمن از این وحشت دارد.

سلیمانی با اشاره به اینکه جنبش عدم متعهد فرصت مناسبی برای ایران اسلامی است، تاکید کرد: ایران اسلامی در این اجلاس فرصت پیدا کرد تا ریاست چنین سازمانی را به مدت سه سال برعهده بگیرد و از طرفی نیز به بیان مواضع خود به صورت شفاف بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی خط تحریم برای ایران و انزوای ایران اسلامی به طور کامل کور شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر تاکید کرد: در این هفته سالروز شهادت رئیس علی دلواری را در پیش داریم که به نوعی پیشگام مقابله با استکبار جهانی و استعمار انگلیس بوده است.

وی خاطرنشان کرد: انگلیس روباه صفت در ایران اسلامی و منطقه اقدامات بسیار ننگینی را انجام داده است که یکی از این اقدامات تشکیل رژیم کثیف آل صعود است که در شرایط کنونی خاری در چشم امت‌های اسلامی است.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته در بیاناتی فرموده‌اند که اگر ما به مقابله با استکبار و استعمار نکوشیم دشمن دست از دشمنی خود برنخواهد داشت.

سلیمانی خاطر نشان کرد: دشمن تنها می‌خواهد که ما دست از اسلام خود برداریم و همه معادن و ذخایر خود را به آن‌ها تقدیم کنیم که این امر محال است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول