اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دهدشت:

اقتدار جمهوری اسلامی در بیانات رهبری جلوه‌گر شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دهدشت سخنان رهبری انقلاب در اجلاس غیرمتعهدها را روشنگرانه خواند و گفت: رهبری معظم انقلاب با اقتدار کامل از مواضع جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف و همچنین موضوع هسته‌ای دفاع کردند.

اقتدار جمهوری اسلامی در بیانات رهبری جلوه‌گر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با توصیه به رعایت تقوای الهی، به برشمردن برخی از صفات انسان‌های با تقوا و خداجو پرداخت و اظهار داشت: کسانی که خداوند را محور زندگی خود قرار دهند و برای رضای خدا گام بردارند به سعادت دنیوی و اخروی خواهند رسید.

خطیب جمعه موقت دهدشت اضافه کرد: خانواده‌ها باید سعی کنند فرزندان خود را از طفولیت با دین و دینداری مأنوس کرده و به گونه‌ای حرکت کنند که فرزندانشان به انحراف کشیده نشوند. 

حجت‌الاسلام تقوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری  اجلاس کشورهای غیرمتعهد در تهران بیان داشت: اگر این جنبش در مسیرهای مشخص شده خود پیش رود یک حرکت خوب و عظیمی است که باعث پیشرفت، صلح و امنیت جهانی خواهد شد.

تقوی تصریح کرد: این اجلاس با اتحاد قوی بین کشورهای عضو می‌تواند نقش بسزایی در بیداری کشورهای اسلامی و سایر کشورهای مستقل داشته باشد. 

امام جمعه موقت دهدشت سخنان رهبر معظم انقلاب در این اجلاس را شجاعانه و روشنگرانه خواند و خاطرنشان کرد: رهبری معظم انقلاب به خوبی و با اقتدار کامل از مواضع جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف سیاست خارجی و همچنین موضوع هسته‌ای دفاع و حجت را بر همه کشورهای زورگو و مستبد تمام کردند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری باشکوه اجلاس غیرمتعهدها در ایران افزود: این اجلاس با وجود کارشکنی‌های دشمنان انقلاب به خوبی و در اوج آرامش و امنیت در حال برگزاری است و نتایج آن به نفع جهان اسلام و ضرر دشمنان اسلام خواهد بود.

امام جمعه موقت دهدشت به ریاست سه ساله ایران بر کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها اشاره کرد و گفت: تفکر ایران اسلامی تفکری دینی و خدایی است، بنابراین حضور ایران اسلامی در رأس این جنبش تغییر بنیادی و هویتی در دنیا را به دنبال خواهد داشت.

تقوی با بیان اینکه استکبار تلاش‌های فراوانی کرد که این اجلاس را تحریم و از حضور سران خیلی از کشورها و به خصوص رئیس جمهور مصر و همچنین دبیرکل سازمان ملل به ایران جلوگیری کند، عنوان کرد: قصد آن‌ها از این اقدام منزوی کردن ایران بود، ولی شکست خوردند و دنیا خواهد دید که عزت ملت ایران اسلامی از قبل بیشتر می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس خاطرنشان کرد: استعمارگران از جمله انگلیس در دوران استعمار خود، خون ملت‌ها را می‌مکیدند و منابع آنها را چپاول می‌کردند و امروزه سعی دارند با شیوه‌های نوین به استعمار خود بر ملت‌ها ادامه دهند.

امام جمعه موقت دهدشت در پایان اضافه کرد: اگر ملتی در سیطره استعمارگران قرار گیرد از ضعف حاکمان آن ملت است و تا زمانی که روحیه ضد استعماری در میان ملت‌ها باشد هیچ کشوری نمی‌تواند بر مقدرات کشور دیگر استیلا پیدا کند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول