اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه راین:

رویکرد به ارزش‌های اسلامی خاورمیانه را فرا گرفته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه راین گفت: امروزه عشق به شهادت‌طلبی و حفظ ارزش‌های اسلامی خاورمیانه و جهان اسلام را در بر گرفته است.

رویکرد به ارزش‌های اسلامی خاورمیانه را فرا گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از راین، حجت‌الاسلام حمید اسماعیل‌پور ظهر امروز در دومین یادواره 20 شهید دهستان گروه از توابع راین با بیان آیاتی از قرآن کریم در باب شهادت گفت: یکی از معجزات قرآن این است که اگر یک اندیشه و جریان فکری را مطرح می‌کند.

اسماعیل‌پور خاطرنشان کرد: این جریان تا قیام قیامت ادامه پیدا می‌کند و هر کس وارد این جریان شود، سربلند و سعادتمند است و هر کس از آن روی گردان شود به خاک مذلت و خواری می‌نشیند.

وی جریان شهادت و شهادت‌طلبی را از جمله این جریان‌ها برشمرد و افزود: امام راحل و شهدا بنیانگذار این جریان فکری در ایران بودند.

امام جمعه راین با اشاره به حوادث اخیر منطقه خاطرنشان کرد: امروز جریان شهادت‌طلبی ایران به سایر کشورهای اسلامی نیز سرایت کرده است و عشق به شهادت‌طلبی و حفظ ارزش‌های اسلامی خاورمیانه و جهان اسلام را در برگرفته است.

اسماعیل‌پور با اشاره با صف‌آرایی جبهه باطل در برابر جبهه حق تصریح کرد: اگر روزی امام راحل فرمود "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند"، امروز شاهد آن هستیم که قدرت‌های بزرگ در برابر جبهه اسلام و شهادت‌طلبی جوانان مسلمان به زانو در آمده‌اند.

وی افزود: برگزاری اینگونه یادواره‌ها و بزرگداشت ها برای این است که جریان فکری و اندیشه شهدا زنده و پایدار بماند که در این صورت جبهه حق همیشه پیروز است و پیروزی جبهه حق به گونه‌ای است که چه بکشیم و چه کشته شویم پیروز هستیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول