اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

امروز جمهوری اسلامی به عنوان نقطه اتکا ملت‌های منطقه محسوب می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی پرچم حاکمیت اسلام را در تمام کشورهای مسلمان به اهتزاز در آورده و نقطه اتکا ملت‌های منطقه محسوب می‌شود.

امروز جمهوری اسلامی به عنوان نقطه اتکا ملت‌های منطقه محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از  مشهد، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در حاشیه مراسم اختتامیه دهمین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش در مشهد مقدس ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: توطئه‌های دشمنان اسلام و ایران بیش از سه دهه ادامه داشته و سعی در تضعیف جمهوری اسلامی ایران دارند.

وی ادامه داد: امروز شاهد برگزاری یکی از بزرگترین اجلاس‌های بین‌المللی با حضور و سخنرانی رهبر معظم انقلاب هستیم که سبب نشاط روزافزون در ملل مختلف در سراسر جهان شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به اجلاس کشورهای غیرمتعهد گفت: دشمنان ما سعی در برگزار نشدن یا بسیار کمرنگ نشان‌ دادن این اجلاس داشتند، اما ایستادگی، مقاومت و تدابیر مقام معظم رهبری سبب شد تا امروز با سربلندی و افتخار این اجلاس را برگزار کنیم.

آل هاشم گفت: این اجلاس یک افتخار بسیار بزرگ برای ایران اسلامی است که اعتبار ایران را در بین کشورها ارتقا داد و ما اکنون شاهد درخواست مقامات و رؤسای دولت‌های حاضر در اجلاس برای نشست و دیدار با رهبری و مقامات عالی‌رتبه ایران هستیم و این نتیجه صبر و شکیبایی ملت ایران است.

آل‌هاشم تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری، وحدت و انسجام و خنثی‌سازی تمام توطئه‌های دشمنان را از وظایف ملت در مقابل تحریم‌های دشمنان برشمرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دشمنان ما تاکنون با تمام مشکلات و مسائل از قبیل جنگ تحمیلی و تهاجم فرهنگی که به وجود آورده‌اند، نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند اما امروز به تحریم اقتصادی رو آورده‌اند تا با این فشارها بتوانند انقلاب را از پشتوانه مردمی محروم سازند.

وی تصریح کرد: در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام تحولات بزرگی در حال انجام است که نتیجه آن می‌تواند موجب یک نظم طولانی در منطقه باشد، این تحولات نه تنها نشأت گرفته از بیداری اسلامی است بلکه فرصت‌های راهبردی فراوانی را پیش روی جمهوری اسلامی گذاشته است.

وی گفت: کارکنان ممتاز در یگان‌های خود علاوه بر وظیفه نظامی، وظیفه ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار، پرهیز از تجملات و اهمیت دادن به جوانان را برعهده داشته و این موارد را بایستی در حوزه کاری خود مورد توجه جدی قرار دهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی دیگر از موضوعاتی که باید مورد توجه قرار گیرد را موضوعات اجتماعی دانست که دشمنان تلاش می‌کنند این مشکلات را به جوانان ما منتقل کنند که یکی از این مشکلات ترویج بی‌حجابی در جامعه است که پشت سر این مساله اهداف سیاسی است.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول