اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

مدیریت بین‌المللی ایران به برکت ولایت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به اقتدار نظام اسلامی در اجلاس نم اشاره کرد و گفت: مدیریت بین‌المللی ایران به برکت ولایت است.

مدیریت بین‌المللی ایران به برکت ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت آیت‌الله رضا رمضانی در یادواره شهید محمود قلی‌پور در مهدیه این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: حرکت اسلامی در جامعه دارای مبانی است و توجه به آن بسیار اهمیت دارد.

وی بر ایستادگی بر اصول تاکید کرد و افزود: شناخت مبانی اسلامی برای دفاع از آن بسیار مهم است.

رمضانی با بیان اینکه احکام اسلامی باید در نظام اسلامی پیاده شود، خاطرنشان کرد: اجرای احکام اسلامی در قانون اساسی پیش‌بینی شده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری حضور مردم در عرصه برای حفظ انقلاب را موثر خواند و ابراز کرد: مقبولیت نظام با حضور مردم محقق می‌شود.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل ولایت در حدوث و بقای انقلاب، تصریح کرد: نظام اسلامی، دینی و ارزشی بوده و با فهم و قرائت امام (ره) از اسلام به ما ارائه شده است.

رمضانی قرائت امام (ره) و مقام معظم رهبری از اسلام را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: بعضی از افراد اسلام لیبرال و افراطی را در نقاط مختلف جهان نمایندگی می‌کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: امام (ره) تاکید داشتند که عدالت با نظام اسلامی در جامعه ظهور و بروز می‌کند.

وی عدالت را شرط اساسی برای رهبری نظام اسلامی نامید و گفت: اگر به عدالت ضربه وارد شود این امر در دیگر بخش‌ها خود را نشان می‌دهد.

رمضانی با تاکید بر مرور ویژگی‌های انقلاب اسلامی، اذعان کرد: معنویت دینی و عدالت از مهم‌ترین ویژگی‌های نظام اسلامی است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری قدرت در نظام اسلامی را برای ارائه خدمت توصیف کرد و افزود: مسئولان در نظام اسلامی تشنه خدمت به مردم هستند.

وی ثروت و قدرت در جامعه اسلامی را برای توسعه عدالت عنوان کرد و یادآور شد: دولت باید نسبت به مردم عدالت را نشان دهد.

رمضانی با اشاره به عدالت مردم نسبت به دولت و عدالت مردم نسبت به همدیگر، تصریح کرد: مقدمات قدرت باید ارزشی باشد و ارزش‌ها در جامعه حفظ شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری حکومت را بسترساز عبودیت و بندگی افراد در جامعه خواند و ابراز کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی و ذهنی برای پرهیز از هر نوع طاغوت ضروری است.

وی با تاکید بر برجسته کردن معنویت و ابهت نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: ابهت نظام در دوران دفاع مقدس برجسته شده بود.

به گفته رمضانی اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی در جهان گسترش یابد باید معنویت دینی در جامعه برجسته شود.

*جریان ولایت نظام اسلامی را بیمه می‌کند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری جریان ولایت را بیمه کننده نظام دانست و بیان کرد: افرادی که از معنویت و رهبری فاصله گرفتند به انقلاب ضربه وارد می‌کنند.

وی توسعه فرهنگی و سیاسی را با مبانی ارزشی امکانپذیر خواند و گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب را بیمه می‌کند.

رمضانی با تاکید بر مهندسی ناتوی فرهنگی و جنگ نرم، اذعان کرد: مهندسی فرهنگی دغدغه اصلی نخبگان در گیلان است و این مسئله هنوز در استان مورد توجه قرار نگرفته است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه گیلان از استان‌های قدیمی در کشور است، اظهار کرد: گیلان از استان‌های عقب افتاده کشور محسوب می‌شود و این امر دغدغه دلسوزان نظام است.

وی بخشی از انحراف در انقلاب‌ها را مربوط به خواص جامعه عنوان کرد و افزود: اگر خواص دغدغه نداشته باشند به نظام ضربه وارد می‌شود.

*مدیریت بین‌المللی ایران به برکت ولایت است

رمضانی به اقتدار نظام اسلامی در اجلاس نم اشاره کرد و گفت: مدیریت بین‌المللی ایران به برکت ولایت است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری وجود مقام معظم رهبری را نعمت بزرگ برای ملت ایران دانست و تصریح کرد: طرفداران انقلاب و نظام اجازه نمی‌دهند به مبانی نظام، انقلاب و ولایت خدشه وارد شود.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای جدایی جوانان از روحانیت اصیل، بیان کرد: ‌ارتباط‌ تنگاتنگ جوانان با روحانیونی که دغدغه احیای فرهنگ احکام قرآن را دارند باید حفظ شود.

رمضانی در پایان به عقب‌ماندگی‌های گیلان در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: گیلان پس از گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی در جایگاه اصلی خود قرار نگرفته و نسبت به برخی از مسایل بی‌مهری شده است.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول